Maar ...... helaas bij de eerste wandeling met een aantal labjes bij elkaar zag ik mijn meisje weer manken Gelukkig trok het ook weer snel weg en we dachten pfoe .... het valt mee Maar niet dus na elke wandeling in het bos was het mis
Uiteindelijk weer terug naar de DA en weer foto's laten maken Op de foto's was te zien dat er eigenlijk totaal geen verbetering was ten opzichte van de foto's van mei Dré de DA had toen zo iets van opereren want het word er niet meer beter op.....
Vanochtend was het dan zover ..... Om 9.00uur was ons meisje aan de beurt Na de operatie zei de DA dan het onvoorstelbaar was dat Kaja niet meer klachten had vertoont Toen hij het pootje open had en de peesschede opende kwam daar ontzettend veel vocht uit Dit duidt er op dat deze pees behoorlijk geirriteerd was Daarna heeft hij drie flinke brokjes bot uit de poot gehaald....

Nu ligt mijn meisje te rusten

Morgen om half 12 moeten we terug voor een nieuw verband omdat de wond van de buitenkant niet gehecht is i.v.m het vocht wat in haar pootje zat