Hoe krijg je twee bruine labjes?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Marinka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Hoe krijg je twee bruine labjes?

Ongelezen bericht door Marinka »

Dit moet ik even kwijt. Ik woon in Rilland en dat ligt tussen de 2 scheldes in. Nu had ik vandaag bedacht, het is laag water laat ik eens naar de westerschelde rijden (5 minuten). Normaal is daar geen strand, maar met laag water kun je je lol op. De twee zwarte dames in de auto, de dijk over en voor ons lag een super strand. Geen mens te zien, zonnetje, kortom heerlijk! :klasse: Op het strand aangekomen de meiden los gelaten, die zetten natuurlijk de turbo aan en weg waren ze richting water. Hoe dichter ik bij het water kwam hoe meer ik met mijn laarsjes weg zakte in de slik :shock: (had ik even iets anders ingeschat). Net als anders wordt mijn kleine meisje ongeveer opgevreten door mijn grote meisje. Duwen, trekken, sprinten en dummies uit het water vissen ze genieten er van. Ziba vindt het leuk om Farah van haar sokken te lopen, dus die zat binnen no time helemaal onder de bruine slik. :? Ook Ziba maakte verschillende buitelingen en werd ook omgetoverd tot een bruine lab. Dit had ik dus niet bedacht, een beetje zand tuurlijk moet kunnen, maar van die bruine slik? Natuurlijk zat ik ook onder de slik van al dat uitschudden en zo, maar ja had ik maar slimmer moeten zijn. Na een half uur weer terug naar de auto, wat nu? Ogen dicht honden in de auto en naar huis, meisjes buiten onder de douche, bruine slik er af en gelukkig werden het weer twee mooie zwarte meisjes. Alles wat rest is zand! Voor Farah was het de eerste keer op het strand, wat hebben ze genoten! We gaan zeker weer, maar dan zonder kantoorkleding en met fotocamera! :wink:
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

:hahaha: mooi verhaal en idd volgende keer graag :foto: :wink:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Jammer dat je geen foto's hebt :D