Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Nou hier een snurkende dromende nog amper van zijn plek gekomen of the music forestje :D doodmoe is tie... Sanne trouwens ook, die heeft gespookt tot 20u en nu lijkt ze te slapen.. ( even afkloppen )
Las dat het druk was op de wegen... jullie een beetje door kunnen rijden ?

Volgende x zoeken we toch een iets minder zonnige dag uit kunnen we misschien wel op het terras zitten.. :wink:
kristies
Speurneus
Speurneus

oh enne Joost... helemaal vergeten te zeggen vandaag: maar gefeliciteerd met je verjaardag nog !!! :oops:
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

Dank je !

Rijden is goed gegaan hoor ! Elke keer als er ergens een file begon konden we precies een andere afslag nemen ! Waren gewoon in een 1/2 uurtje thuis.

Enzo was ook lekker moe. Is in zijn favo hoekje gekropen en heeft heerlijk liggen snurken.

groeten,

Joost
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Sanne toch nog goed geslapen ?
Was voor die kleine ook best een vermoeiend middagje natuurlijk.
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
kristies
Speurneus
Speurneus

Happy birthday to de broers !! :bloem: 4 jaar alweer ... ongelooflijk.. We hebben net gezongen voor Chester.. vind hij schitterend.. :D
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Mafkees & Mafkees, gefeliciteerd met jullie verjaardag! En dat jullie hem nog vele jaren mogen vieren! :birthday1:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Jaaaaaaahhhh jarig! maar.......vrouwtje lag tot 10.30 op bed en baasje is al de hele ochtend weg :mad:
Gezellig hoor!
En voor mij is er niet gezongen :mad:

:pfffff:

groetjes Enzo
kristies
Speurneus
Speurneus

@Brigitte ; thanks !

@ Enzo; ach arm ding... kom maar hier hoor, wij gaan zo zwemmen.. ( ik dan die mensen blijven mooi op het droge, stelletje watjes... )
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Heeeey Broer !!! Alles goed ? Hier wel !

Ik ben pas geleden met Hessel wezen spelen :banaan:
Zijn baasje had ook zo'n enorm flitsding en in huis een hele grote studio ! Ik moest heel de tijd gaan zitten en liggen van Marjolein..... Dat heb ik wel gedaan hoor want zij had erg lekkere snoepjes ! Bert ging dan met het flitsding aan de gang, maar die vond ik niet interessant hoor, want marjolein had ook nog eens leuke speeltjes en een blokfluit. Soms moest ik gewoon om Bert heen kijken om haar te zien (baasje zegt dat dat grappige foto's zijn....)
Daarna was ik heul, heul , heul moe !

Baasje en vrouwtje zijn nu die aan het foto's uitzoeken, maar dit schijnt nogal lastig te zijn.... Er moet nml. een grote aan de muur komen te hangen.

een likkie aan je oor van je broer Enzo
kristies
Speurneus
Speurneus

Leuk leuk leuk !!! Ik heb er geloof ik al wat van gezien van die foto`s... wat ben je toch een knapperd :verliefd1: zou bijna denken dat je familie bent :D

HIer is ook alles goed.. sneeuw he !! LEUK SNEEUW !!!
En dan kleine monster hier wordt ook steeds leuker, die gooit tegenwoordig nl nogal eens wat te eten voor mij op de grond.. mijn standaard plek is dan ook onder haar stoel tegenwoordig 8) Eindelijk levert het wat op dat lawaai producenende kleine ding :)
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Zo da's een handig monstertje !!! En ja SNEEUW !!!!! Heerlijk ..... al snorkelend uitgelaten worden !
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

O ja, heb i.v.m. de kerst ook een ander mandkleedje voorlopig.......
Hier staat "Merry Christmas" op ...... Maar gelukkig is het wel fleece :verliefd1: Dat zou trouwens in de grondwet opgenomen moeten worden ! Fleece voor iedereen ! :verliefd1:
kristies
Speurneus
Speurneus

Fleece = top !

hier is dat witte spul alweer ver weg helaas...
Vrouwtje kreeg wel bij het halen van een nieuwe zak voer een kerstpakket voor honden !! dus ik heb voorlopig snoep zat :wink:
kristies
Speurneus
Speurneus

GELUKKIG NIEUWJAAR broer... ! :groteknuffel: en ook de andere broers natuurlijk, maar die lezen hier niet meer geloof ik

Ikke was trouwens KEI-stoer gisteren. Ondanks geknal was ik super ontspannen... wel in de buurt van baasje en vrouwtje gebleven en goed mijn bot vastgehouden, maar verder heb ik geen kick gegeven.. ! :spierbal:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

kristies schreef:GELUKKIG NIEUWJAAR broer... ! :groteknuffel: en ook de andere broers natuurlijk, maar die lezen hier niet meer geloof ik

Ikke was trouwens KEI-stoer gisteren. Ondanks geknal was ik super ontspannen... wel in de buurt van baasje en vrouwtje gebleven en goed mijn bot vastgehouden, maar verder heb ik geen kick gegeven.. ! :spierbal:
en alle niet-broers? :'(
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Plaats reactie