ik vind het fijn om me te verstoppen als ik met mijn knuffel speel.

ik ben gek op mijn knuffels!

ben ik niet mooi??

ben je nou eindelijk klaar met die foto's??

mooi dan ga ik nu lekker languit liggen.

Laatst heeft ze ook een nieuwe bench gekregen, een hele grote, maar daar staat nog nergens een foto van op het forum, dus hier komt ie!

Ze vond hem vanaf het begin al super, ze heeft nu eindelijk weer een beetje de ruimte.
Ze groeit echt als kool! ze is volgens ons nu echt bijna klaar met wisselen en we hebben wel een stuk of 8 tandjes gevonden! ze heeft echt kiezen in haar bek zitten waar je U tegen kunt zeggen, lijkt net of ze kauwgum in haar bekkie heeft.
Vandaag is ze een dagje naar Zeeland met mijn ouders. Voor het eerst zo'n eind rijden (2,5 uur) maar mijn moeder smste me dat het heel erg goed ging in de auto en dat ze geen kik heeft gegeven, lekker geslapen dus. Ze gaan daar naar vrienden die daar wonen en die hebben een jack russel pupje dus ik ben benieuwd hoe dat gaat! Mijn moeder heeft haar fototoestel meegenomen, dus er zullen ongetwijfeld nog foto's van verschijnen.
(trouwens, voor de trouwe lezers, misschien valt het op dat ik een iets ander taalgebruik heb. Ik ben namelijk de (tweeling)zus van José, ze heeft mij haar inloggegevens gegeven zodat ik soms ook eens wat kan plaatsen als zij er geen tijd voor heeft. Ik kijk heel veel op het forum, maar heb zelf geen account aangemaakt.)