Al een paar leuke suggesties gelezen, en ben inderdaad ook op het internet aan het rondsnuffelen, ik heb nog even tijd voor ik de knoop moet doorhakken. Ondertussen regelmatig gaan kijken op de website of er nieuwe foto's of filmpje opstaat en dan proberen raden welke is mijn meisje: er zijn twee zwarte een reutje en een teefje, dus ze hebben geen bandje aan, de kleinste van de twee is ons meisje, maar probeer dat maar eens te zien , kunnen het toch niet laten om te proberen
Het zal een Joeki worden, ik moet alleen nog eens nadenken of ik het op deze manier wil schrijven. Na lange onderhandelingen met alle betrokken partijen dan toch een mooie naam gevonden, ik vind dat het erg vrolijk klinkt
Nog een kleine maand wachten en dan gaan we onze kleine meid ophalen.
hobie schreef:Het zal een Joeki worden, ik moet alleen nog eens nadenken of ik het op deze manier wil schrijven. Na lange onderhandelingen met alle betrokken partijen dan toch een mooie naam gevonden, ik vind dat het erg vrolijk klinkt
Nog een kleine maand wachten en dan gaan we onze kleine meid ophalen.
Blacksugar Joeki
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
gefelliciteerd en wat een leuke naam.
wij vonden het ook erg moeilijk om een naam uit tezoeken maar bij ons is het lany geworden.
Lany betekent meisje in het hongaars. Lany komt bij vrienden van ons vandaan die vrienden hebben wij leren kennen in hongarije op vakantie vandaar een hongaarse naam en lany is een meisje veel l liefs monique