Afgelopen donderdag waren we op onze ochtend wandeling en daar was een van de buur honden een rot weil gevalletje die gewoon in ene naar mij uit viel had ik ik dat!
Baasje gauw door gelopen en gelukkig zag ik wel een vriendelijke buurt hond waar we ff hoi tegen zeiden.
Toe me baasje me een aai gaf zat er bloed aan haar hand dat was schikken want waar kwam t vandaan
Na voelen en doen zat ze onder mijn staart en daar zat dus de bijt plek.
Omdat we op donkere onder grond stonden had ze t niet gelijk zien druppen maar pas dus enkel stappen later.
Nou feestje was compleet ik mocht naar de DA die gelukkig vlakbij was
Daar aangekomen moest ik gaan zitten en tjah zoals een lab beaamt ga je vrolijk zitten kwispelen!
Dat er een plaje bloed onder mijn staart ontstond boeide mij niet zo want bij de DA krijg ik koekjes tenslotte
Ondertussen de assistente om de ballie heen gelopen en zag mij vrolijk kwispelend zitten ondertussen zatten er overal wel bloed spetters door mijn gekwispel
We mochten toen gelijk door naar de behandel kamer he he zou ik dan eindelijk mijn koekje krijgen
Maar nee hoor ze gingen aan mijn staart lopen frutten
Algauw was daar mijn favo DA hij was wat mopperig over t bloed festijn in de wacht kamer maar kwam mij gauw helpen
Voor ik t wist had hij mijn poot te pakken en schoor hier een stukje kaal whaaa kriebels ik kan daar niet tegen en tok net toen ze t infuus wilden prikken mijn poot weg
Dus helaas poot 2 was ook de sjaak enkel waren ze er nu op voorbedacht mijn baasje hield mijn hoofd alsof ik die sul zou bijten en de assistente mijn poot de DA lag een soort van over mij heen en toen lukte prima
Toen de DA vroeg of ik had gegeten zei mijn baas ja een grote bak vol.
Dus toen zei de DA dat hij mij extra in de gaten zou houden.
Toen werd er een goedje ingespoten en weg was ik.
Enkele uren later werd ik wakker met een kale staart met een mooi verbandje
Er lagen twee slag aders te kloppen en deze zijn dicht gebrand tevens zitten er zes hechtingen in dus ik ben flink gepakt.
Nou hier mijn foto s ik vind mezelf echt best zielig nu