Wij hebben inderdaad voor de tochtjes door drukkere gebieden ook een rollijn. Met veel honden in de buurt durven wij Maggie niet los te laten. Maggie doet dan idd precies hetzelfde. Ook vind ze deze lijn leuk om in de bek te hebben maar die vliegt wat sneller weg. Dan huppelt ze weer achter die lijn aan hahah! Echt een maf gezicht.

Zoals je zegt: Maggie is een modelhondje
Ohja, nog een gewoonte van Maggie:
- Wanneer ze iets lekkers krijgt (lees pens staafje o.i.d.) dan wordt ze helemaal gek. Ze gaat dan net doen of het leeft en springt er op een uitdagende manier omheen. Als de snack op een kleedje ligt, dan gaat ze het kleedje met haar poten wegduwen, waardoor de snack 'ineens' een onverwachtse beweging maakt!

Pas wanneer dit ritueel naar haar idee voorbij is, eet ze 'm op!
Wij wilden ook altijd heel graag een hondje. Vader wilde inderdaad ook niet, omdat we 'volgens hem' te vaak weg zijn! We hebben hem overgehaald en nu wil 'ie niet meer anders. En wat betreft het alleen zijn: misschien elke dag 2-3 uurtjes? Dan is er vaak wel weer iemand thuis!

Ik geniet ook erg van Maggie. Ze heeft haar 'gekke gewoontes' en daar kan ik altijd ontzettend om lachen. Daarnaast is het een knuffeltje. Ik ben helemaal gek op d'r!