Nou ik ben vandaag bij hs Geordi wezen kijken,wat heb ik samen met mijn zoon een leuke ochtend gehad leuke mensen ontmoet en natuurlijk leuke lieve honden,en heb me na afloop gelijk ingeschreven en nu maar afwachten wanneer we kunnen trainen.
Heb nog een goeie Dylan heeft vannacht over Barry liggen dromen,wij hoorde hem op een gegeven moment roepen Barry kom zit krijg je een snoepje oftewel het heeft veel indruk op hem en mij achtergelaten,en ik kijk er erg naar uit om te kijken of Spike het ook leuk zal vinden ik denk het wel.
Heb nog een goeie Dylan heeft vannacht over Barry liggen dromen,wij hoorde hem op een gegeven moment roepen Barry kom zit krijg je een snoepje oftewel het heeft veel indruk op hem en mij achtergelaten,en ik kijk er erg naar uit om te kijken of Spike het ook leuk zal vinden ik denk het wel.
Gr,
Hugo&Spike
Ahhhhhhhhh wat lief dat Dylan over Barry heeft gedroomd. Ik hoop voor jullie dat de lessen zo snel mogelijk beginnen. Want het is echt heel leuk. En jullie Spike zal het ook echt heel leuk vinden.