Het verhaal van februari krijgt een staartje...
-
kimmeding
-
Linnie
-
Saskia
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ik zou morgen even de (rechtsbijstand) verzekering bellen vóór je die vrouw weer belt.
Zij kunnen je helpen om dit op te lossen, want daar ben je namelijk voor verzekerd!
(ik heb ooit een auto-ongeluk gehad, niet mijn schuld, en mijn rechtsbijstandverzekering, en later mijn advocaat van een onafhankelijk bureau heeft alles voor me opgelost! Degene die het ongeluk veroorzaakte heb ik nooit meer gezien, zijn verzekering regelde alles. Dat zou volgens haar bij haar ook zo moeten zijn, beetje mal dat ze dat zelf gaat regelen!)
Succes!! (Y)
Zij kunnen je helpen om dit op te lossen, want daar ben je namelijk voor verzekerd!
(ik heb ooit een auto-ongeluk gehad, niet mijn schuld, en mijn rechtsbijstandverzekering, en later mijn advocaat van een onafhankelijk bureau heeft alles voor me opgelost! Degene die het ongeluk veroorzaakte heb ik nooit meer gezien, zijn verzekering regelde alles. Dat zou volgens haar bij haar ook zo moeten zijn, beetje mal dat ze dat zelf gaat regelen!)
Succes!! (Y)
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
-
AnP
- Hele grote hondenneus

Ach ik zou niet gelijk rechtsbijstand/ verzekering inschakelen. Ze heeft je telefoonnummer, en succes he.
Net alsof haar verzekering/ advocaat haar serieus neemt zonder aangifte/ getuigen/ etc. Zou even afwachten wat er gebeurd en of er uberhaupt iets gebeurt Monique.
Brutaal mens komt ver he in deze maatschappij.
Net alsof haar verzekering/ advocaat haar serieus neemt zonder aangifte/ getuigen/ etc. Zou even afwachten wat er gebeurd en of er uberhaupt iets gebeurt Monique.
Brutaal mens komt ver he in deze maatschappij.
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
ho, ik lees nu dat ik heel ernstig last van mijn vinger heb, nadat haar dalmaat mijn vinger heeft klemgezet in de riem. Ik moet nog steeds revalideren, dus euhm als je toch belt: ik wil ook wel wat extra fysiotherapie en hydrotherapie (= vrij zwemmen, spieropbouw natuurlijk
)

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

we hebben zoiets vergelijksbaars met Max gehad een tijdje geleden. Max zag een man die in een auto stapte en werd helemaal enthousiast en wilde de man begroeten en is toen tegen de motorkap op gesprongen. Onze schuld natuurlijk, dat was heel duidelijk. Er zaten een paar kleine miniscule krasjes op de motorkap, nauwelijks te zien. Nou die man maakte er een heel drama van, wilde ons telefoonnummer en ons adres en hij zou eerst kijken of hij het met poetsen eruit zou krijgen. Zou dit niet lukken, wilde hij de auto opnieuw laten spuiten!! Ik was net thuis met Max (10 minuten later!!) belde die man op dat hij had besloten de schade op ons te verhalen. Wij ernaar toe (ik samen met mijn vriend) en mijn vriend heeft als hobby professioneel auto poetsen. Mijn vriend heeft de schade bekeken en wist zeker dat hij de krasjes eruit zou krijgen en heeft dus aangeboden om dit voor die man te doen. Nou, die man maakte er een heel drama van en besloot alsnog om bij een schadeherstelbedrijf te gaan. Dat moet hij zelf weten natuurlijk, is zijn goed recht. Belde hij een dag later op dat het schadeherstelbedrijf hem geadviseerd het te laten spuiten. Wij hebben toen onze verzekering ingelicht en het verhaal uitgelegd en onze verzekering vertelde dat zij naar aanleiding van ons verhaal eerst hun eigen schade-expert naar de auto zouden laten kijken alvorens uit te betalen. Inmiddels heeft de verzekering ons gebeld dat zij van de man nog steeds geen claim hebben ontvangen. Dus ik ben eens benieuwd hoe dit gaat aflopen, maar was wel duidelijk dat die man hieruit ook een slaatje wilde slaan. Gelukkig zijn wij verzekerd. Ik kan trouwens iedereen centraal beheer adviseren. Echt super goede verzekering. Dus mijn advies is net zoals velen om dit verhaal aan je verzekering uit te leggen en dit door de verzekering te laten oplossen. Wij hebben dit vorig jaar ook gehad met een auto-ongeluk. Roy is met de auto uitgegleden op een kruispunt en heeft een motorrijder aangereden. De man beheerde last te hebben van zijn schouder geloof ik. Twee weken later belde hij ons op dat hij last van zijn heup en dat dat onze schuld was en dat hij het op ons wilde verhalen. Wij hebben dit toen ook doorgegeven aan onze verzekering en die hebben dit voor ons opgelost...
Sorry trouwens voor het lange antwoord.
Sorry trouwens voor het lange antwoord.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
Jose
Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen!
Komt vaak voor dat mensen dingen willen gaan verhalen, en nog vaker dat dit hun niet lukt.
(In de zomervakantie bij verzekeringsmaatschappij gewerkt en dus vele gevalletjes tegengekomen) Geld, dat zouden ze moeten afschaffen. Mensen worden er alleen maar hebberig van.
Komt vaak voor dat mensen dingen willen gaan verhalen, en nog vaker dat dit hun niet lukt.
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Nou ik heb de mevrouw net even gebeld, en heb gezegd dat ik niet akkoord ga met haar voorwaarden en zeker niets toezeg.
Toen zei ze dat zij ook info had ingewonnen en volgens haar info ben ik zowieso de L#L omdat ik mijn nummer heb gegeven dus ze zou nog wat laten horen als het zover was.
Ik heb gezegd dat ik niet kan wachten
Ben benieuwd of ik wat hoor
Toen zei ze dat zij ook info had ingewonnen en volgens haar info ben ik zowieso de L#L omdat ik mijn nummer heb gegeven dus ze zou nog wat laten horen als het zover was.
Ik heb gezegd dat ik niet kan wachten
Ben benieuwd of ik wat hoor
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Ik kan ook niet wachten tot zij (of haar verzekeraar) mij gaat bellen, want dit is echt zo'n onzin wat zij zegtMiep schreef:Nou ja zeg wat een mens omdat je je nummer gegeven hebt ben je de pineut hahaha dat is juist hartstikke eerlijk zulke lust ik rauw![]()
![]()
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-