Veel plezier met jullie manneke
Jaaaaa! Hij komt vandaag!!!
-
lindarosa
haa leuk die reacties te lezen
Vandaag eindelijk tijd om te mailen en foto's te uploaden.
Hij doet het zo goed!!!
Nu zit ik achter de laptop en zit hij even te piepen in de bench. Maar even aanhoren
De foto's ga ik op het forum zetten en hieronder denk ik nog ff hoe het is gegaan en m'n vragen
die heb ik ook nog 
Vandaag eindelijk tijd om te mailen en foto's te uploaden.
Hij doet het zo goed!!!
Nu zit ik achter de laptop en zit hij even te piepen in de bench. Maar even aanhoren
De foto's ga ik op het forum zetten en hieronder denk ik nog ff hoe het is gegaan en m'n vragen
-
lindarosa
Bedankt, ja dat vind ik eigenlijk ook
De eerste keer dat ze Storm zagen, sliep hij in de bench, dus dat was goed. Maar toen bewoog hij:
Spikey de kat sprong een halve meter naar achter
.
En hij heeft zijn eerste krabbel al gehad van Shadow, de bangere poes...
Maar verder heb ik het nog even tegen gehouden, de kennismaking
Groetjes
Kitty
Nou ehhh, niet echtesmoezie schreef: Ben erg benieuwd of de katten wat aan je voorbereidingen hebben gehad![]()
En hij heeft zijn eerste krabbel al gehad van Shadow, de bangere poes...
Maar verder heb ik het nog even tegen gehouden, de kennismaking
Groetjes
Kitty
-
Fallyn
vaak gaat het beter als je de hond loslaat omdat de hond dan heen kan waar hij wilt maarja dan moet je natuurlijk eerst weten hoe storm reageert.
Wil niet weten wat de poezen op dit moment denken, mm eerst begint het baasje te blaffen en te piepen en nu ligt er zo'n raar beest in een kooi die in eens beweegt

Wil niet weten wat de poezen op dit moment denken, mm eerst begint het baasje te blaffen en te piepen en nu ligt er zo'n raar beest in een kooi die in eens beweegt
-
lindarosa
Nou, deze is er wel:Janneke schreef:zijn er foto's van poezen en pup samen??

Tegenwoordig lopen ze samen los in huis, Spikey vindt het wel interessant, maar Shadow moet echt niets van Storm hebben. Het tolereren komt nog wel, hoop ik.
Foto's hiervan maken, dat gaat nog niet, want ik heb het veeeeeel te druk om ze in de gaten te houden
-
Marielle
Beste Kitty,
Ik heb me vandaag aangemeld bij de labradorforum, beetje aan het snuffelen en zie dat jouw Storm een broertje is van onze Juup. dus ben erg benieuwd hoe Storm het doet. Zag zelfs dat je een fotootje in je album hebt staan van onze Juup (rood/wit bandje) echt lief. Ik hoop dat je dit berichtje leest en dat ik iets van je terug hoor. Ik heb me pas vandaag voorgesteld dus daar kun je misschien een berichtje plaatsen...lijkt me leuk!
Groetjes Marielle en Juup
Ik heb me vandaag aangemeld bij de labradorforum, beetje aan het snuffelen en zie dat jouw Storm een broertje is van onze Juup. dus ben erg benieuwd hoe Storm het doet. Zag zelfs dat je een fotootje in je album hebt staan van onze Juup (rood/wit bandje) echt lief. Ik hoop dat je dit berichtje leest en dat ik iets van je terug hoor. Ik heb me pas vandaag voorgesteld dus daar kun je misschien een berichtje plaatsen...lijkt me leuk!
Groetjes Marielle en Juup