Ik heb samen met m'n vriend een schat van een labrador, genaamd Enjoy. Ik heb haar vanaf pups af aan en inmiddels is ze al 9 jaar geworden van de zomer! We zijn beide enorm dol op haar en genieten elke dag van haar. Regelmatig hebben we het erover gehad om een tweede hond erbij te nemen, maar gezien onze dagelijkse bezigheden leek het ons niet verstandig om een pup te nemen. Vandaar dat onze voorkeur naar een volwassen hond uit zou gaan.
Nu is het zo dat we via familie erachter zijn gekomen dat mensen bij ons uit de buurt een nieuw huis zoeken voor hun zwarte labrador van 5 jaar, dit is ook een vrouwtje. Dit i.v.m. tijdsgebrek, de huidige eigenaars zijn meer gaan werken en kunnen het eigenlijk niet meer combineren met de hond. Verder was de hond ook aangeschaft voor de kinderen maar die zitten nu in de puberteit en doen er eigenlijk niet voldoende meer mee. De mensen willen de hond niet op internet zetten en ook niet naar het asiel brengen, want ze willen eerst écht een goed adres vinden. Er is ons al aangeboden om haar een poosje op proef te nemen. Maar we zijn express nog niet gaan kijken anders nemen we misschien een overhaaste beslissing...!
Maar graag zou ik jullie mening willen horen over het volgende:
Onze hond houdt erg van aandacht (welke hond niet denk ik
Wat vinden jullie ervan?
Alvast erg bedankt!
Groetjes, Eva