Samen sporten

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Samen sporten

Ongelezen bericht door Mandy »

Jaaa na een hele lange tijd ben ik weer gestart met skeeleren en wel samen met Donna 8) !! Het is zo ontzettend leuk, we hadden het al eens eerder geprobeerd maar toen trok ze me bijna de sloot in en toen heb ik de skeelers in de schuur gegooid en er niet meer naar om gekeken :oops: . Maar sinds afgelopen weekend zijn we weer gestart en don vind het helemaal geweldig, ze kijkt zo trots als ze naast me rent. Gelukkig hebben we hier veel rustige en fijne wegen.

En jullie moeten eens weten hoeveel negatieve reactie's ik heb gehad en hoeveel scheve blikken er mijn kant op zijn geworpen. Geweldig om die mensen zo verbaasd te zien en ze te horen zeggen "DIE IS GEK!!!!". :lol: :lol:

Maar wij vermaken ons primaaa en don hoeft de skeelers nog maar te zien of ze maakt al een vreugde dansje :schreeuw: Geweldig om zo samen te kunnen werken met je hond en er beide plezier in te hebben.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Gaaf is dat he ?
Kay vind het ook helemaal het einde, en we hadden het er van de week toevallig over dat we dat weer op moesten pakken :oops:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Kay schreef:Gaaf is dat he ?
Kay vind het ook helemaal het einde, en we hadden het er van de week toevallig over dat we dat weer op moesten pakken :oops:
Jaa het is echt gaaf. Enneeeeeh voor mezelf is het ook goed voor de lijn 8)
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Wat leuk!
Wat voor negatieve reacties dan, en scheve blikken?
Het lijkt me geweldig! :)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat leuk zeg!!! :D
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

bubbles schreef:Wat leuk!
Wat voor negatieve reacties dan, en scheve blikken?
Het lijkt me geweldig! :)
De mensen vinden het gevaarlijk en denken allemaal dat ze me onderuit trekt. En vandaag ook een vrouw, die vond het maar onzin dat ik haar mee nam skeeleren. "Dat is toch niet iets voor honden???"
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Quasar »

Ik was de vorige keer met mijn skates (met 4 wielen) met quasar aan het skaten. Hij liep op een moment aan de linkerkant en ik wilde hem aan de rechterkant, dus trok ik hem voor mij langs toen ik nog aan het rollen was.. bleef hij ineens staan.. dus ik ging plat op mijn..... mijn gezicht gaf mij niet zo veel, maar mijn bril wel :dom: :ellendig:
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
kimmeding

Ongelezen bericht door kimmeding »

Nou ja het is iets waar je mee moet oppassen maar het lijkt mij ook erg gaaf.
Ik heb na 5 minuten al pijn in mijn enkels dus het gaat hem niet worden maar er is genoeg anders te doen.
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

leuk juist ik durf het nog niet aan ben bang dat ik dan onder de bus beland :eusashhh:
Mariska+Noa

Ongelezen bericht door Mariska+Noa »

Hoe leer je je hond dit aan dan? Lijkt me erg leuk om dat zo in het voorjaar met Noa te gaan doen!!
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Mariska+Noa schreef:Hoe leer je je hond dit aan dan? Lijkt me erg leuk om dat zo in het voorjaar met Noa te gaan doen!!
Eigenlijk heb ik er heel weinig aan gedaan... ik heb gewoon de skeelers aangetrokken en don mee genomen. Al moet ik wel zeggen dat ze gewend was mee te gaan met de ligfiets met mijn zusje en met mij is ze wel een aantal keer mee geweest met hardlopen.
Annemiek

Ongelezen bericht door Annemiek »

Heel leuk om te doen!
Alleen ben ik zelf niet zo'n 'held' om het op de openbare weg te doen. Eigenlijk niet eens zo vanwege het verkeer, maar vanwege de vele hobbels en obstakels en mijn -gebrek aan- skate-kunsten.

Ik bof dat we achter het bedrijf van mijn vader wonen met een groot parkeerterrein. Mooi vlak en je kunt er flink hard skaten. De labjes kunnen los meerennen, maar ik oefen ook regelmatig aan de riem en het netjes meelopen. Het gaat natuurlijk wat sneller dan wanneer ik ga hardlopen o.i.d. en daar worden ze erg blij van.

Bo is supersnel en mijn tempo is eigenlijk te traag voor hem om goed te rennen, ook met skaten. Hij heeft wel eens de neiging mij dan een stukje te trekken (in zijn tuig). Denk er wel eens over na hoe ik hem dat goed zou kunnen leren. (Vooral het stoppen dan natuurlijk haha). Doe hem ook alleen dan een tuig aan, met wandelen gewoon zijn halsband.
Kayla doet niets liever dan op mijn tempo naast me in een drafje meehobbelen. Kijkt ze helemaal trots omhoog naar me dat ze naast me loopt.
Plaats reactie