Creatief met foto's, potlood of kwast? Plaats hier je kunstwerken.
Chica

Ongelezen bericht door Chica »

Ik zit al een tijdje met veel genoegen op dit forum, maar nu nog vrij anoniem omdat het mij niet lukt een avatar/foto bij mijn profiel te voegen.. :cry:

Ik vind het zelf altijd leuk om bij de berichten een foto van de betreffende hond te zien, want dan krijg je er een beter beeld van en gaat het bericht meer leven. Ik moet het nu nog echter met mijn anoniemere berichtjes doen, maar wil mijn kleine lieve Chica natuurlijk ook graag showen. :verliefd1:

heb foto's genoeg en ook al een keer de handleidingen op dit forum gezien, maar vrees dat ik onhandiger ben met dit soort zaken, dan gedacht... :oops:

Zou iemand mij willen helpen...?

Bij voorbaat veel dank!

J&C
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ik wil het je best uitleggen, maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen :oops: Iemand anders wilt het vast wel voor je doen :D
floor
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door floor »

Aller eerst moet je een foto hebben staan bij een site waar je foto's op kunt zetten, bijv. photobucket.com. Van deze site kun je kopieeren en dan op de regel zetten waar hij moet staan. Als deze niet te groot is, dan staat hij op het forum. (de maten staan wel aangegeven) Hoop dat dit voldoende is. :)
Afbeelding
:bruinpootje: Floor 05 09 2003......10 11 2014
:zwartpootje: Tosca 31 01 2013
iwps

Ongelezen bericht door iwps »

Hoi JC
kijk even bij vragen en problemen ,dan bij stckies handleiding foto plaatsen
Erg duidelijk :klasse:
Gr Irene
Plaats reactie