eind augustus opnieuw pups?

Heb je vragen over het fokken? Wil je weten wanneer je wel en wanneer je zeker niet moet fokken met een Labrador?
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

Gisteren is pappa Neelix ook nog even bij de pupjes komen kijken met Toos en Marijke. Het was weer een gezellige boel. Nieuwe foto's zijn weer te vinden onder aan de fotopagina van het nest (klik op onderstaande foto):

Afbeelding
Afbeelding
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

lekker spul weer
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Heerlijke foto het gezinnetje bij elkaar,geniet ervan.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

leuke foto`s met pappa neelix erbij
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Jess

Ongelezen bericht door Jess »

Hoe gaat t nu met jullie en de honden Grietsje?
Zijn de kinders al aan het uitvliegen?
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Jess schreef:Hoe gaat t nu met jullie en de honden Grietsje?
Zijn de kinders al aan het uitvliegen?
De dames vermaken zich prima met elkaar, Gaia doet als vanouds weer heerlijk mee met de ren en trekspelletjes :)
Ze vinden Chelsea onze jongste aanwinst helemaal gweldig, zo zorgzaam voor haar :verliefd1:
Hier is het alweer een aantal dagen "rust" in de tent, Tjalle het laatste pupje van Gaia wat moest verhuizen is afgelopen zaterdag vertrokken naar zijn nieuwe huisje.
Eerst wel weer stil hoor zo zonder kleintjes, we waren ook zo verwend deze zomer. Vanaf midden mei hebben we van hun aanwezigheid mogen genieten.
Hoe is met onze grote stoere vent? Brego is en blijft voor ons heel speciaal als oudste van het stel van Neelix en Gaia.
Afbeelding
Janneke

Ongelezen bericht door Janneke »

Ik wacht met smart op nog wat foto's van jullie nieuwe aanwinst (heb al even op de site gekeken) .....Is ze lief? Gaat ze binnenkort ook op cursus? Het houdt de andere dames ook jong, denk ik? Zo'n pupje in de buurt. Wel heel fijn dat je na zoveel afscheid nemen ook weer eens eentje mag houden! :)

Groetjes van ons allemaal!
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Janneke schreef:Ik wacht met smart op nog wat foto's van jullie nieuwe aanwinst (heb al even op de site gekeken) .....Is ze lief? Gaat ze binnenkort ook op cursus? Het houdt de andere dames ook jong, denk ik? Zo'n pupje in de buurt. Wel heel fijn dat je na zoveel afscheid nemen ook weer eens eentje mag houden! :)

Groetjes van ons allemaal!
Sorry Janneke, Martijn heeft het momenteel erg druk in het ziekenhuis en met zijn studie/oefenen met zijn band enz. Je zult toch zelf effe moeten komen om haar te bewonderen. :) Is ook geen probleem toch?
Chelsea is al naar 2 puplessen geweest en het gaat eigenlijk best goed voor zo'n klein ding. In januari kunnen we pas met de basiscursus beginnen omdat in de maand december geen basiscursus wordt gegeven :(
Aygo moet nog wel wennen dat er nu iets van haar wordt afgepakt, vanmiddag kauwde Chelsea rustig aan een eind van een bot waarop Aygo aan de andere kant aan het kauwen was :D Je had dat koppie van Aygo moeten zien :lol: vrouwtje deze is van mij toch :D
Het houdt inderdaad de dames jong een pup in huis, Sascha mag als "oerbeppe" maar al te graag af en toe met haar stoeien :)
Afbeelding
Janneke

Ongelezen bericht door Janneke »

In dat geval, kom ik als :superman: naar jullie toegevlogen... :wink:

Ben zo benieuwd! Ik vind onze Sascha al bijna geen pup meer, dus kom graag een keer puppie kijken. Ben heel benieuwd hoe het er bij jullie aan toegaat met 5 dames 'in da house'! :applaus:
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Janneke schreef:In dat geval, kom ik als :superman: naar jullie toegevlogen... :wink:

Ben zo benieuwd! Ik vind onze Sascha al bijna geen pup meer, dus kom graag een keer puppie kijken. Ben heel benieuwd hoe het er bij jullie aan toegaat met 5 dames 'in da house'! :applaus:
GEZELLIG :)
Afbeelding
Jess

Ongelezen bericht door Jess »

Fijn dat alles nog zo goed gaat. Het zal idd wel erg stil zijn. Maanden lang een huis vol puppies is natuurlijk hardstikke genieten.

Leuke naam trouwens, Chelsea. Heerlijk dat je nu eindelijk je pupje hebt Grietsje.

Ik zal je binnenkort wel weer ff mailen met foto's van Brego. Hij doet t nog steeds super. Zo lief en gehoorzaam, op een hoge uitzondering na begin ik te denken dat hij nooit zal gaan puberen. :D
willeke02022003

Ongelezen bericht door willeke02022003 »

hoi wat een leuk foto van jullie en van de honden groetjes willeke02022003
Plaats reactie