Help, we krijgen een pup
Help, we krijgen een pup
Net gebeld dat de pups zijn geboren. Drie mannetjes en 6 vrouwtjes. Afgesproken dat we eerst een keer willen kijken bij de mensen thuis voordat we defenitief beslissen. Niet direct om de pups te zien omdat ik me besef dat je daar nog niet bij mag en zowiezo niet veel aan te zien valt. Maar om te kijken hoe ze daar opgroeien en de moeder te zien en de mensen te ontmoeten. Hoe nu verder? Wat is het belangrijkste? Nog goeie tips voor ons, een gezin met drie kinderen... en een puppie?
-
- Speurneus
Kijk of er een klik is met de fokker, bedenk voor jezelf of je dit wel echt wilt. Je zegt zelf al dat je 3 kinderen hebt, een pup is je 4e kind
. Realiseer je dat je een baby in huis krijgt die heel veel zorg nodig heeft en om dan een fokker te hebben waar je met vragen en voor adviezen op terug kunt vallen is heel erg waardevol.
Vraag naar de gezondheidsuitslagen van beide ouders. En verder.. ga vooral genieten.
Mag ik vragen bij wie je gaat kijken voor je pupje?

Vraag naar de gezondheidsuitslagen van beide ouders. En verder.. ga vooral genieten.

Mag ik vragen bij wie je gaat kijken voor je pupje?
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Spannend hoor! Een pup is net een kind. Deze moet opgevoed worden, ook zul je waarschijnlijk 's nachts moeten op staan om de pup te laten plassen enz! En de opvoeding, daar ben je toch wel zeker 1,5 jaar mee bezig!
Het is heel erg leuk, maar het is ook veel werk! Maar je krijgt wel heel veel liefde terug van een hond hoor
Let goed op of de pups er verzorgd bij liggen, kijk of de pups niet in een schuur zitten. Hoe ziet de moederhond er uit? Een fokker zou zeer gastvrij moeten zijn en die moet het helemaal niet erg vinden als jij met 100 vragen aan komt
Een goede fokker beantwoord al je vragen met plezier! Vraag idd ook naar de gezondheidsuitslagen van de vader en de moeder van de pups (ogen, elleboog en heupen).
Alles wat je wilt weten over de opvoeding kan je ook aan de fokker vragen.
Ook hier mag je alle vragen stellen die bij je opkomen!
Succes hoor
Het is heel erg leuk, maar het is ook veel werk! Maar je krijgt wel heel veel liefde terug van een hond hoor

Let goed op of de pups er verzorgd bij liggen, kijk of de pups niet in een schuur zitten. Hoe ziet de moederhond er uit? Een fokker zou zeer gastvrij moeten zijn en die moet het helemaal niet erg vinden als jij met 100 vragen aan komt

Alles wat je wilt weten over de opvoeding kan je ook aan de fokker vragen.
Ook hier mag je alle vragen stellen die bij je opkomen!
Succes hoor

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
Wat leuk, vraag de fokker om een rustige pup. Met jonge kinderen in huis wordt de pup vanzelf drukker.
Wij hebben 2 kinderen van bijna 3 en 5 jaar en hebben van de fokker een rustige pup gergen, ik vraag me soms af hoe druk die andere pups wel niet moeten zijn, haha!!
Heel veel plezier en geduld, het is heel veel werk maar o zo leuk!
Groetjes!
Wij hebben 2 kinderen van bijna 3 en 5 jaar en hebben van de fokker een rustige pup gergen, ik vraag me soms af hoe druk die andere pups wel niet moeten zijn, haha!!
Heel veel plezier en geduld, het is heel veel werk maar o zo leuk!
Groetjes!
-
- Kleine hondenneus
Ik snap wel een beetje je gevoel, wij zijn vorig jaar aan ons eerste hondje begonnen en zie nu we hebben er twee! Wij zijn ook eerst gaan kijken, wat voor mensen het zijn en hoe zit mama hond in elkaar. Kiezen deed ik op gevoel, zeker omdat ik er toen nog geen verstand van had. Je ziet zelf welk hondje drukker is dan de andere. Bij ons heeft het super uitgepakt. Het is wel even afzien de eerste 6 weken zeker omdat je het niet gewend bent, in die periode dacht ik ook wel eens, waar zijn we aan begonnen. Ik zou echt niet meer zonder mijn meisjes kunnen, het is een verrijking voor ons gezin. Succes, Relax en geniet!
Geboren
Bedant voor positieve berichten, van de week zijn we gebeld dat de pups geboren zijn, 6 meisjes en 3 jongens. Dus we zijn hoog genoeg op de wachtlijst voor een meisje. Ook vandaag leuke foto's ontvangen, meteen verliefd natuurlijk. Het is wel moeilijk om je verstand te blijven gebruiken. Ik had het helemaal uitgedacht, ik zou ipv een hele dag twee halve dagen gaan werken, alleen is er nog een probleem met de opvang van mijn dochter.
We zeggen pas definitief ja als dit is opgelost.
We zeggen pas definitief ja als dit is opgelost.
Op bezoek bij de pups
Gisteravond met m'n schoonzusje wezen kijken bij de pups. Werden erg vriendelijk ontvangen en de eigenaar heeft alle papieren laten zien. En veel verteld. We hebben besloten om het te doen. Nu nog 7 weken wachten....Heel spannend, m'n man wordt horrendol omdat ik over niets anders kan praten..