Youri in 3D
-
jose geurtse
- Speurneus

-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

-
Labje
- Speurneus

Ja, ik heb hem ook al om, alleen ik wil het kettinkje iets korter laten maken en ik wil er nog iets achterop laten graveren. Daar ben ik nog over aan het nadenken. Hij is prachtig geworden.Alice van Ginkel schreef:heb je je medaillon al?Labje schreef:Prachtig. Een heel mooi aandenken.
Ik heb van de week een medaillon besteld, waar ze een foto van Quincy in etsen, zodat ik haar altijd bij me kan dragen.
Ik vind het heerlijk dat ik haar nu altijd bij me heb.
Ik mis haar nog zo, pffffft.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke

-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Ja, ik mis Youri ook zo erg! Ik begrijp wat je voelt. Ik ben ook zo blij met mijn mooie aandenken aan hem. Hij staat ook zo mooi in het licht.Labje schreef:Ja, ik heb hem ook al om, alleen ik wil het kettinkje iets korter laten maken en ik wil er nog iets achterop laten graveren. Daar ben ik nog over aan het nadenken. Hij is prachtig geworden.Alice van Ginkel schreef:heb je je medaillon al?Labje schreef:Prachtig. Een heel mooi aandenken.
Ik heb van de week een medaillon besteld, waar ze een foto van Quincy in etsen, zodat ik haar altijd bij me kan dragen.
Ben wel benieuwd naar je medaillon.

-
Labje
- Speurneus

Ik heb wel geprobeerd er een foto van te maken, maar dan krijg je toch niet zo'n goed beeld van, hoe het er eigenlijk uit ziet.Alice van Ginkel schreef:Ja, ik mis Youri ook zo erg! Ik begrijp wat je voelt. Ik ben ook zo blij met mijn mooie aandenken aan hem. Hij staat ook zo mooi in het licht.Labje schreef:Ja, ik heb hem ook al om, alleen ik wil het kettinkje iets korter laten maken en ik wil er nog iets achterop laten graveren. Daar ben ik nog over aan het nadenken. Hij is prachtig geworden.Alice van Ginkel schreef: heb je je medaillon al?
Ik zal morgen even proberen om toch even een fotootje te plaatsen.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke

-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Is het niet gelukt?Labje schreef:Ik heb wel geprobeerd er een foto van te maken, maar dan krijg je toch niet zo'n goed beeld van, hoe het er eigenlijk uit ziet.Alice van Ginkel schreef:Ja, ik mis Youri ook zo erg! Ik begrijp wat je voelt. Ik ben ook zo blij met mijn mooie aandenken aan hem. Hij staat ook zo mooi in het licht.Labje schreef: Ja, ik heb hem ook al om, alleen ik wil het kettinkje iets korter laten maken en ik wil er nog iets achterop laten graveren. Daar ben ik nog over aan het nadenken. Hij is prachtig geworden.
Ik zal morgen even proberen om toch even een fotootje te plaatsen.

-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus