pffff...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

pffff...

Ongelezen bericht door molletje »

wat te doen op een koude donderdagavond...

Jim, de langharige tekkel, besluit in een rotte vis te gaan rollen... zwemmen met deze temperaturen is niet zo'n goed plannetje meer voor tekkelman, dus stinkend en wel mee naar huis...
Koda, Boedha en Vesta rollen gelukkig niet in rotte vis!
Maar eten er wel van... Voordat ik ze er alle 4 vandaan heb ben ik een kwartier verder, en nee, ik hou even niet van ze!!!

Thuis... Jim in bad, badkamer kleddernat omdat Jim niet van badderen houdt. Badkamer gefatsoeneerd, Jim ondertussen de overloop bekliederd met natte haren, grommmm, ik hou even helemaaaaaaal niet van Jim!

Beneden heeft 1 van de labjes zijn maaginhoud weer aan de buitenlucht prijs gegeven. De inhoud laat zich raden. Ik ben blij dat ik verkouden ben...

Jim heeft het erg koud, hij moet eens een labradorvacht aanschaffen...
Ik bedenk dat ik hem ga fohnen, zijn reputatie kennende is hij in no time lichtelijk onderkoelt en kan ik vannacht er uit omdat hij aan de diarree gaat.
Boedha vindt de fohn spannend, maar is ook nieuwsgierig.
Koda is... een mietje. Bang voor de fohn, gaat achter de tafel liggen wachten tot deze ellende voorbij is.

Etenstijd voor de mannen. Alle prakjes klaar gemaakt, ik moet zeggen, ik zou er zelf bijna een hapje van nemen. Variatie tot en met! Boedha kluift eindelijk keurig een heel parelhoenkarkasje weg, ik ben trots! Vesta verslindt alles binnen 3 happen en proeft niet wat hij eet, zonde eigenlijk van dat met zorg bereidde verse prakje... Jim geniet van brokjes geweekt in bloed, krijgt ie toch nog iets lekkers binnen. Koda blieft zijn prakje niet... zucht...

Ik warm mijn eigen kliekje op van gister, heb net de tv aangezet om heerlijk a-sociaal met bord op schoot, voor RTL boulevard mijn prak te nuttigen. Koda wil naar buiten. Oke, mijn kliekje kan best nog een keer in de magneet... Koda wil wel plassen in de straat, maar vertikt het om te poepen. Eigenwijs als ik ben heb ik geen jas aan getrokken, en moet echt achter een hijgende trekkende Koda aan de kade op. Brrrrr, ik ben dom, maar hou toch nog genoeg van mijn schatje om achter hem aan te rennen.
Koda aan de spuitpoep. Mmmmm. Niet raar dat hij zijn prakje niet wilde.

Ik ben weer binnen, mijn prak weer door de magneet, het smaakt me niet echt met een enorme snot-koker, maar goed... Koda hangt als een ziek vogeltje over mijn voeten, heeft het koud, dus krijgt een dekentje van me (softie als ik ben).

Jim moet even geborsteld worden na zijn vis-douche-fohn avontuur, Boedha vindt dat wel reuze leuk. Na Boedha 36 keer vriendelijk gevraagd te hebben of hij alsjeblieft met iets anders wil gaan flossen dan met Jim zijn oren ben ik het zat, Jim op tafel. Op dat moment bedenkt Vesta dat hij zijn vis eigenlijk ook wel kwijt wil. Gelukkig kan ik er nog net een krant onder duwen. Opnieuw blij dat ik verkouden ben.
Jim weer verder borstelen, Boedha borstelen, Vesta borstelen, nog een keer Vesta borstelen, en nog een keer. Ik hou er mee op, er is geen beginnen aan, zoveel haar komt er vanaf.

Alle kleedjes en handdoeken maar eens in de wasmachine gestopt. Dan ook maar een stofzuiger en dweil door de benedenverdieping om de vloerbedekking te verwijderen en de eikenhouten vloer weer in ere te herstellen.

Ik had een ontspannen avondje op de bank in gedachten. Sinds ik uit mijn werk kwam zijn we 6 uur verder. Ik heb welgeteld een half uur op de bank gezeten. Ik ga de mannen nog maar weer eens een rondje laten lopen.
Ik hoop geen vis tegen te komen :)
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Met al die actie heb je het vast niet koud gehad. :wink:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

leuk he honden!! :D
welterusten zo :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

haha tsjaaaa leuk he honden???? 8)
al me kinders uitgevlogen
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D :D :D ach is hier een normale dag hoor :D :D stel je niet aan he :D :D
Maar oke je hebt een snotkoker :lol: je bent best wel zielig, knufs van hier hoor :D :D zonder die snotterd trek je het beter he :D :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

:D :D Eigen schuld, je moest weer zonodig je achtertuin in he? :D Daar kom je geheid vissies tegen en als gerechtaarde teckel en ik vind eigenlijk als labjes ook dat je daar dan echt even in moet gaan rollen, daar zijn vissies voor (althans zo denken Max en Bob erover :D ) en ik zal dan ook aan Bob vragen om Boeddha de fijne kneepjes bij te brengen. :lol:

Je woeffies helpen je om een leuke avond te hebben, pfff weer niet goed :D :D .

Misschien tot de 6e. :wink:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Dat was een avond voor je! :lol:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:lol: Arme jij! Ik zie het helemaal voor me hoor.......... :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

:D :D :D
Altijd leuk honden (als ze slapen :wink: ) :lol:
margré
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margré »

:D :D Wat een dag ja je zal weten dat je hondjes hebt
Groetjes Margré
Lebber Hope
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door molletje »

:D ik heb inderdaad de kans niet gekregen om het koud te krijgen :D
de snotkoker is inmiddels tot acceptabel nivo gedaald, dus ik ben niet zielig meer, maar voelde me gisteravond errug zielig :wink:
Kodatje bedacht vannacht om 4 uur nog even dat hij toch nog naar buiten wilde om de laatste restjes er uit te spuiten, hij heeft vandaag een verplichtte vastendag :twisted: . Hij is gelukkig verder levendig genoeg, dus zorgen maak ik me niet. Moet hij maar geen visjes vreten die hij niet in zijn bakje aangeboden krijgt :mad: .
Vanmorgen met vuilniszak gewapend en alle hondjes strak aan de lijn mijn 'achtertuin' in gedoken, eerst alle restanten vis maar eens opgeruimd :? , daarna mochten de jongens weer lekker scharrelen :) .
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Fijn hè, honden. :D :D
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Ach je moet maar zo zien verveeld heb je je in ieder geval niet. :D :D
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

pfjew wat een enerverend avondje :lol:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

geweldig, ik heb me rot gelachen om je verhaal (vooral de herkenbaarheid) :lol:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Plaats reactie