Ik droog vaak kip, maar ook rundvlees en hart.
Droogmachine........
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Guus
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Die gehaktballetjes ga ik ook eens proberen denk ik.
Kun je een mooi formaatje van draaien, lijkt me ook handig met trainen.
Ik doe overigens alle gedroogde spullen in de vriezer, per 50 of 75 gram en dan pak ik wat ik nodig heb elke keer. Zo hoeft het niet langer dan een dag of 2 in mijn voerzakje te zitten.
Ik doe overigens alle gedroogde spullen in de vriezer, per 50 of 75 gram en dan pak ik wat ik nodig heb elke keer. Zo hoeft het niet langer dan een dag of 2 in mijn voerzakje te zitten.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Hier nu 2 kilo runderbiefstuk (magere runderlappen vind ik nog teveel vet aanzitten en dan baal ik met snijden, dit is wel duurder maar 100x makkelijker voor het vrouwtje
)
Kay zijn favoriet is kalkoenfilet....
Hier wordt eea bewaard in wekpotten, gaat prima en nog nooit iets beschimmeld of iets (nu snij ik wel alle vette zooi eraf mocht ik iets vinden, helpt tegen het beschimmelen en helpt voor het snellere drogen)
Kay zijn favoriet is kalkoenfilet....
Hier wordt eea bewaard in wekpotten, gaat prima en nog nooit iets beschimmeld of iets (nu snij ik wel alle vette zooi eraf mocht ik iets vinden, helpt tegen het beschimmelen en helpt voor het snellere drogen)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
rimanime
- Speurneus

Hier ook in de wekpot. Vandaag lamslong gedroogd......Luisteren dat ze doen

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
kirsten&cacao
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Ja hoor, in de oven kan ook. Op 50 graden drogen. Het duurt erg lang en van bijvoorbeeld hart vind ik de geur niet fijn in mijn oven.
Daarom een aparte droogmachine gekocht van Bomann. Even op Google en je vind hem zo. 
Hier bijvoorbeeld: http://www.aximax.nl/catalog/bomann-dr4 ... 82562.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier bijvoorbeeld: http://www.aximax.nl/catalog/bomann-dr4 ... 82562.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
kirsten&cacao
Saskia.Bernadette schreef:Ja hoor, in de oven kan ook. Op 50 graden drogen. Het duurt erg lang en van bijvoorbeeld hart vind ik de geur niet fijn in mijn oven.Daarom een aparte droogmachine gekocht van Bomann. Even op Google en je vind hem zo.
Super! Bedankt!
Dat lijkt mij een mooi sinterklaascadeautje voor mezelf en de hondjes
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Goed idee!kirsten&cacao schreef:Saskia.Bernadette schreef:Ja hoor, in de oven kan ook. Op 50 graden drogen. Het duurt erg lang en van bijvoorbeeld hart vind ik de geur niet fijn in mijn oven.Daarom een aparte droogmachine gekocht van Bomann. Even op Google en je vind hem zo.
Super! Bedankt!
Dat lijkt mij een mooi sinterklaascadeautje voor mezelf en de hondjes
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
-
pelia33
-
Els
- Speurneus

-
pelia33
Stinkt het niet als je hart en long in de oven droogt? Heb geen droogmachine nl.
Geloof dat je dan ook de deur op een kier moet laten staan zodat het vocht eruit kan?
Hoe lang kun je dingen bewaren die je gedroogd hebt en waar moet je dat bewaren?
Wat een vragen he hihi, ben ook maar een beginner en wil gezonde snacks voor Noppes maken. Dat drogen lijkt me super.
Geloof dat je dan ook de deur op een kier moet laten staan zodat het vocht eruit kan?
Hoe lang kun je dingen bewaren die je gedroogd hebt en waar moet je dat bewaren?
Wat een vragen he hihi, ben ook maar een beginner en wil gezonde snacks voor Noppes maken. Dat drogen lijkt me super.
-
Els
- Speurneus

In de droogmachine stinkt het iig niet, maar in de oven ging het ook goed. Alleen pens raad ik je ten zeerste af
, daar word je echt niet blij van in je oven.
Na het drogen kan je de handel invriezen, maar je kan het ook bewaren in bussen met een zakje rijst, of in weckpotten. In de vriezer kan het lang mee, bewaar je het droog ongeveer een maand, maar het krijgt hier geen kans om oud te worden.
Na het drogen kan je de handel invriezen, maar je kan het ook bewaren in bussen met een zakje rijst, of in weckpotten. In de vriezer kan het lang mee, bewaar je het droog ongeveer een maand, maar het krijgt hier geen kans om oud te worden.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus