Een groot raadsel
-
Irene
- Speurneus

Een groot raadsel
Hoi,
Maandag de 22e november heb ik een was gedraaid, boven opgehangen maar 1 onderbroek zat nog in de wasmachine, ik dacht ach weet je wat ik doe, ik hang die wel even in de kamer, op de verwarming, 1 uur later was de onderbroek spoorloos verdwenen, Erik zat in de kamer, samen met Bono, Sem was op dat moment in de gang, de hele week heb ik mezelf suf gezocht naar de onderbroek maar nergens een spoor te vinden.
Vanochtend, Bono was al wat misselijk, een beetje kwijlen, en tijdens de ochtendwandeling kotst hij iets uit, en 3x raden, de onderbroek kwam eruit.
Het kan toch niet zo zijn dat die, bijna een week in zijn maag heeft gezeten??
Maandag de 22e november heb ik een was gedraaid, boven opgehangen maar 1 onderbroek zat nog in de wasmachine, ik dacht ach weet je wat ik doe, ik hang die wel even in de kamer, op de verwarming, 1 uur later was de onderbroek spoorloos verdwenen, Erik zat in de kamer, samen met Bono, Sem was op dat moment in de gang, de hele week heb ik mezelf suf gezocht naar de onderbroek maar nergens een spoor te vinden.
Vanochtend, Bono was al wat misselijk, een beetje kwijlen, en tijdens de ochtendwandeling kotst hij iets uit, en 3x raden, de onderbroek kwam eruit.
Het kan toch niet zo zijn dat die, bijna een week in zijn maag heeft gezeten??
Groetjes van Irene en lebbers van Bono en Sem.
-
Martine.jolie
-
esmoezie
- Speurneus

-
Janneke
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Irene
- Speurneus

-
marions
- Speurneus

In de bosjes gegooid?Irene schreef:Hoi,
Ja, de onderbroek was helemaal compleet, was ook maar een kleintje hoor, van mij.![]()
Heb dat ding maar in de bosjes gegooid.
Maar blijft die dan een hele week in de maag zitten, heb er nog nooit van gehoord.
Nick zou hem er uit vissen, als je hier in de buurt zou wonen...
Gelukkig is het goed afgelopen Irene!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
-
Irene
- Speurneus

Hoi,
Het ene is er nog niet uit of het andere is alweer naar binnen gehapt, volgens mij was het nu een condoom of een stuk vel van een worst, kon het niet meer zo goed zien, was al redelijk donker, Sem wilde het eerst pakken, Erik zei los, en hij liet het liggen, Bono pakte het dus ik zei los, maar nee hoor, werkelijk waar, binnen 1 seconde doorgeslikt.
Het ene is er nog niet uit of het andere is alweer naar binnen gehapt, volgens mij was het nu een condoom of een stuk vel van een worst, kon het niet meer zo goed zien, was al redelijk donker, Sem wilde het eerst pakken, Erik zei los, en hij liet het liggen, Bono pakte het dus ik zei los, maar nee hoor, werkelijk waar, binnen 1 seconde doorgeslikt.
-
rimanime
- Speurneus

sbientje schreef:wel eventjes wassen voor je hem weer aandoet
Zeg Irene......Geef je honden eens te eten

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
marions
- Speurneus

Irene schreef:Hoi,
volgens mij was het nu een condoom of een stuk vel van een worst
Overigens is Nick geen haar beter hoor, hij vindt condooms en schudt ermee maar eet ze, thank god, niet op...
Ik hoop dat Sem dit niet gaat overnemen, want dan heb ik ook een probleem met zijn halfbroertje....
-
marions
- Speurneus

Ja vast wel! Nick lust namelijk alles..Irene schreef:Hoi,
Ik denk dat het paardenvlees alleen niet genoeg is.![]()
Sem is dol op chocoladehagel, kan gevaarlijk zijn, dat zal Nick toch ook wel lusten??
Hier is de grootste trigger kattenpoep....
Inmiddels ken ik de plekken waar het vaak ligt, maar heel soms word ik de struiken ingetrokken hoor..
Ben inmiddels héel alert, maar kan het niet altijd voorkomen...
-
Irene
- Speurneus

Ik dacht ook dat ik het hem nog wel af kon pakken, het lijkt wel alsof Bono weer gaat puberen.marions schreef:Ja vast wel! Nick lust namelijk alles..Irene schreef:Hoi,
Ik denk dat het paardenvlees alleen niet genoeg is.![]()
Sem is dol op chocoladehagel, kan gevaarlijk zijn, dat zal Nick toch ook wel lusten??![]()
Hier is de grootste trigger kattenpoep....![]()
Inmiddels ken ik de plekken waar het vaak ligt, maar heel soms word ik de struiken ingetrokken hoor..
Ben inmiddels héel alert, maar kan het niet altijd voorkomen...
-
Linnie