vorst in de lucht en dan.....

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
ursulinda

vorst in de lucht en dan.....

Ongelezen bericht door ursulinda »

Vanochtend heerlijk met Luuk gewandeld...maarre vorst in de lucht betekent voor Luuk ....alle remmen los :lol: En dat ijs is zo fantastisch, je kan het nl opeten. Gelukkig eet hij er niet teveel van anders zou hij nog buikpijn krijgen. Wij zeggen thuis weleens als het stormt, heeft Luuk de wind in zijn kont. Nou als het vriest, krijgt hij vorst in zijn kont, ha ha. Hij is nu 3 jaar maar blijft toch dat lammetjes gedrag houden...genieten gewoon.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Heerlijk is dat he, als ze er zo van kunnen genieten 8)
Hier zijn ze ook gek op dit weer, lekker rennen en snuffelen, alleen als hun zwemwater bevroren is, tja dat vinden ze maar raar :lol:
Doran keek van de week alleen even raar op toen hij zag dat het gras bevroren was, echt zo van :confused: maar ook hij vind het prachtig :feest5:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

roef liep gisteren ook weer als teigetje te stampen door de sneeuw :wave:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Daan vond het ijs op de sloten maar erg raar en die heeft zo'n 5 minuten raar gekeken naar het water met telkens een blik naar ons van "uhhh baasjes, dit klopt niet hoor" :lol:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Sneeuw hebben we hier nog niet gezien en ijs eten doen ze gelukkig niet maar... zodra het gras lekker crispy bevroren is verandert Pandora in een duikeleendje :D Ze ligt meer op haar rug dan ze op haar poten staat, het lopen schiet op die manier alleen niet zo op :?
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
lien86

Ongelezen bericht door lien86 »

hihi grappig zeg
Annemiek

Ongelezen bericht door Annemiek »

Geweldig is dat he? Ze genieten er zo van.
Hier alleen in het bos wat sneeuw (wat ook geweldig was).

Leukste vond ik vanmiddag. Veldje waar ik vaak langs loop heeft altijd wat grote plassen water waar ze graag doorheen crossen.
Kayla was het duidelijk niet eens met het laagje ijs er bovenop.

Voorzichtig ging ze met 2 pootjes steeds erop staan tot ze erdoor zakte. (Ze mogen nooit OP het ijs en dit was haar gewiekste manier door met 2 achterpoten op de kant te blijven)
Als dat niet meteen lukte ging ze graafbewegingen maken.
Voorzichtig met haar bek pakte ze daarna een zo groot mogelijk stuk ijs om deze naar het gras eromheen te slepen in stukken te meppen. Na 3 keer was 'haar' plas weer een beetje begaanbaar (ze had in 1 keer een stuk ijs van 40 cm lang haha) en stond ze er triomfantelijk in. Al kwam het water niet verder dan haar knietjes haha.

Na haar natte pootjes kreeg ze de gekke vijf en moest ze wat ererondjes rennen. Heerlijk om zo naar ze te kijken!
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

O ik dacht dat ik de enige was met een zotte hond vandaag, maar het blijkt een bekend verschijnsel te zijn :lol:
Keo ging huppelend door zijn wandelingen vandaag, hij vond het heeeerlijk :)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
kimmeding

Ongelezen bericht door kimmeding »

heerlijk gezicht dat gespring en gehuppel.

De vorige hond van mijn ouders was 14 toen er sneeuw was gevallen de nacht er voor en zelfs hij werd weer een pup toen hij het zag.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heerlijk is dat weer :D Ze moeten er echt weer aan wennen :D
Ineke P

Ongelezen bericht door Ineke P »

Leuk he! Remy heeft nog nooit van zijn leven sneeuw gezien.... Hij liep er zo onwennig doorheen en hij keek naar ons met een blik van: Wat is dit nou?!!!!
Maar even later had ie de smaak te pakken. Lekker ravotten en sneeuw opeten.
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

Hoi,
Wat heerlijk om te lezen dat jullie honden ook zo lekker gek zijn met de sneeuw en kou.
Het sneeuw hier nu een klein uurtje en lany is naar buiten toe me buurmeisjes heben haar op gehaald en ze zijn niet meer naar binnen te slaan heerlijk gewoon om dit te zien
veel liefs monique
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

hier vinden ze het ook heerlijk, vooral als ik sneeuwballen naar ze gooi :D
Dan kijken ze heel verschrikt want het komt recht op ze af en dan krijgen ze hem natuurlijk tegen hun koppie aan en dan beginnen de dolle 5 :lol:
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Ik was vanmiddag aan de Galdere Meren, we waren er bijna alleen, en ze waren helemaal door het dolle :gekkebek:
Ze hebben met z'n drieën niks anders gedaan dan achter elkaar aan rennen, rollen en gek doen :D Zelfs special guest Belle, met haar 10 jaar, deed lekker mee met die gekkigheid :applaus:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Max heeft alweer een hele route ondersteboven doorgebracht. :D Er is niks leuker dan met je oren en nek door de sneeuw te schuiven :lol: en dat je wandelgenootjes (6 mooie meiden) achter elkaar aan rennen en je uitdagen, nah.. die sneeuw in je oren is toch fijner :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Plaats reactie