nog 4 weken wachten...

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
AmvS&J

nog 4 weken wachten...

Ongelezen bericht door AmvS&J »

Ha allemaal,

over 4 weekjes krijgen we onze labrador pup!!! Het is een zwarte reu en we zijn helemaal in de gloria!!
Nu zijn we druk bezig met spullen aanschaffen en zitten te twijfelen over de maat van de bench. Ik zie dat je ze hebt van 92x63x71 en van 107x73x78
Ik vind die laatste wel enorm en de fokker raadde me de eerste aan. Maar ik ben benieuwd welke jullie hebben.

Hieronder trouwens dé pup:

Afbeelding

ps. een naam hebben we ook nog niet, dus als iemand ideeën heeft :-)??
Mariska+Noa

Ongelezen bericht door Mariska+Noa »

Wij hadden de grote, maar die in het begin de helft kleiner gemaakt door op te vullen met lege bierkratten :) voor de rest was onze bench gevuld met een zacht vetbed, een dekentje uit het nest en wat knuffels :D je pup groeit echt super snel en je zult zien dat ze rond de 10 maanden de grote maat echt wel nodig hebben! Van neus tot kontje zijn ze dan ongeveer al 100 cm.

Een naam? Er zijn zoveel leuke namen.. moet hij met een bepaalde letter beginnen??

Veel plezier :D
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

De grootste maat moet je nemen.
Hier maken we de bench nooit kleiner voor een pup, want met een paar grote knuffels om heerlijk op te liggen of tegen te kroelen is het probleem ook opgelost. :)
Afbeelding
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

zou zeker de grote nemen
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
AmvS&J

ok, bedankt voor de reacties!!
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Bovenaan staat ook de Labradorlijst, daar kom je veel leuke namen tegen....
Veel voorpret gewenst! :)
AmvS&J

bubbles schreef:Bovenaan staat ook de Labradorlijst, daar kom je veel leuke namen tegen....
Veel voorpret gewenst! :)
Bedankt voor de tip :klasse: !!!
Ga gelijk even kijken.
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Wat een hummeltje :verliefd1:
Waar komt ie vandaan?

Hier ook begonnen met de grote bench, nooit spijt van gehad :)
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Gefeliciteerd :)
Wat een scheetje :verliefd1:

Hier ook die grootste maat en gewoon een grote knuffel er in en fleesedekens er overheen en knus genoeg hoor :)
Balou2010

Ongelezen bericht door Balou2010 »

Gefeliciteerd met jullie pup!

In het begin hadden we die van 92cm, tot dat Balou een maand of 6 was, kon hij er prima in, we hebben hem in het begin nooit verkleind, maar lekker veel knuffels en dekens erbij in gelegd..
Daarna hebben we de grootste maat bench gehaald (120x78x84), omdat balou er niet goed meer in kon liggen, hij paste er precies in, maar kon er niet fatsoenlijk in draaien..
Nu kan hij lekker spelen in zijn bench en is vindt hij het helemaal niet erg als hij er een paar uurtjes in moet.. Alles gaat mee in de bench, waterbak, touwen, botten, knuffels, dekens etc..
Succes met alles!
Janneke

Ongelezen bericht door Janneke »

Hier ook de grote bench, ik vond 'm eerst enorm maar eh...nu niet meer hoor! (ze groeien als kool he?)
Maasboom

Ongelezen bericht door Maasboom »

Gefeliciteerd met jullie pup!
Wij hebben ook de grote bench, en idd. in het begin lijkt hij enorm, vooral met een klein pupje er in, maar tegenwoordig is het een prima maat voor Nala. :wink:
Wij hebben in het begin de bench wel kleiner gemaakt dmv een soort hekje, werkte prima.

En al een leuke naam gevonden?
Plaats reactie