sharon66057 schreef:Mooie meid ben je Dizzy
Gaat alles verder goed met je pootjes?
Bedankt voor je reactie! Het gaat gelukkig heel goed met Dizzy haar pootjes! We kunnen haar nu lekker meenemen naar het losloopgebied en ook spelen met andere honden gaat goed. Het heeft even geduurd... maar dan heb je ook wat
Als ze gaat spelen met extreem drukke honden, dan haken we wel af...
sharon66057 schreef:Mooie meid ben je Dizzy
Gaat alles verder goed met je pootjes?
Bedankt voor je reactie! Het gaat gelukkig heel goed met Dizzy haar pootjes! We kunnen haar nu lekker meenemen naar het losloopgebied en ook spelen met andere honden gaat goed. Het heeft even geduurd... maar dan heb je ook wat
Fijn dat het allemaal goed gaat, daar doe je het voor he!
En voorzichtig zal je altijd blijven hoor, als Noah met hele drukke honden speelt haak ik ook nog steeds af
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Ja, dat denk ik ook wel...
Met Noah ook alles goed? We zouden eens wat af moeten spreken met alle labjes die geopereerd zijn. Ben ook wel heel nieuwsgierig naar de hondjes achter de verhalen!
Laatst gewijzigd door liesjeb op 01 dec 2010, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
liesjeb schreef:
Fijn dat het allemaal goed gaat, daar doe je het voor he!
En voorzichtig zal je altijd blijven hoor, als Noah met hele drukke honden speelt haak ik ook nog steeds af
Met Noah ook alles goed? We zouden eens wat af moeten spreken met alle labjes die geopereerd zijn. Ben ook wel heel nieuwsgierig naar de hondjes achter de verhalen!
Lijkt me leuk om eens wat af te spreken
Met Noah gaat het op het moment ook goed, hij heeft lekker van de sneeuw genoten de afgelopen dagen...de eerste keer dat hij van sneeuw kon genieten want vorig jaar zat hij met de operatie en de revalidatie tijdens de sneeuw periode, dat was dus geen sneeuw pret voor hem...
Maar dat haalt hij nu dubbel en dwars in hoor
Noah
Wat fijn om te lezen dat het met Noah ook goed gaat! Groot gelijk dat hij nu extra van de sneeuw geniet!
Wat betreft het afspreken, misschien is het praktisch om elkaar een keer ergens halverwege het land te treffen?
Misschien wil Cora ook wel mee met Jochem en evt. nog wat andere?
Laatst gewijzigd door liesjeb op 01 dec 2010, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
liesjeb schreef:
Lijkt me leuk om eens wat af te spreken
Met Noah gaat het op het moment ook goed, hij heeft lekker van de sneeuw genoten de afgelopen dagen...de eerste keer dat hij van sneeuw kon genieten want vorig jaar zat hij met de operatie en de revalidatie tijdens de sneeuw periode, dat was dus geen sneeuw pret voor hem...
Maar dat haalt hij nu dubbel en dwars in hoor
Wat fijn om te lezen dat het met Noah ook goed gaat! Groot gelijk dat hij nu extra van de sneeuw geniet!
Wat betreft het afspreken, misschien is het praktisch om elkaar een keer ergens halverwege het land te treffen?
Misschien wil Cora ook wel mee met Jochem en evt. nog wat andere?
Ja hoor dat vind ik prima, misschien even via pb afspreken of een topic over starten?
(anders verpesten we jou topic zo )
Noah