Nou ik ga gewoon met Nero de lift in, en opeens zegt die vrouw met de hond. Vind je dat wel verantwoord? Huh pardon? Ja ben je wel goed snik?!
Hmm ik was even met stomheid geslagen.
Mevrouw vond dat ik maar moest wachten of met de trappen moest gaan. Want ZIJ stond in de lift, en mevrouw heeft angst en allergie voor honden. Maar ze stond zelf met een staf/pitt bull mix in de lift. Die nog niet eens van haar was + dat zij nog niet eens in de flat woont.
De andere mevrouw die er nog bij stond nam het even voor me op ( of was het bemoeien?:roll: ) En opeens stonden die twee met mekaar te bekvechten.
Nou fijn, ik kreeg er dus geen woord meer tussen. Alhoewel ik dat niet zo heel erg vond. Want ik zat nog met een jumping Nero aan de lijn die helemaal hyper was geworden door de andere hond en die 2 vrouwen die mekaar uit stonden te kafferen.
Ik was nogal sprakeloos door de brutaalheid van dat mens dat ik helaas niet alles heb gezegd wat ik achteraf had willen zeggen. Maar dat wat ik heb gezegd kwam gelukkig hard aan.
Ik heb de laatste dagen een rothumeur en wil gewoon rust, en natuurlijk moet net mij zoiets over de weg lopen.
Gelukkig ben ik niet de enige in de flat die een botsing met die vrouw heeft gehad.
Achteraf gezien is mond houden en er boven staan de beste optie....
Maar soms heb je het even niet meer!
En ja hoor allergie en angst??? CRY ME A RIVER!