Janus moet morgen geopereerd worden
-
Miep
- Speurneus

Janus moet morgen geopereerd worden
Eind van de middag kreeg Janus zijn eten ik moest iets in de vuilnisbak gooien die buiten staat deed de deur dicht hoorde Janus een krijs geven dus ik dacht oeps sta op zijn poot, maar nee ik zag bloed, heel veel bloed dus ik dacht waar komt dat nou vandaan, heeft hij met zijn staart tussen de deur gezeten en het puntje is eraf. DA gebeld ik moest meteen komen omdat het bloedde als een rund en zoals een labje doet zwiepte zijn staart nog steeds en alles zat onder het bloed de muren alles echt een bloedbad. Nou moet hij morgenochtend geopereerd worden om een stukje van zijn staart te amputeren
hij heeft al verschillende injecties gehad tegen infectie, pijn enz. Hopelijk gaat het goed want als hij er infectie aan krijgt moet zijn hele staart eraf. Ik voel me zo kl*te zo stom kan me wel voor mijn kop slaan. Het is erg moeilijk om een staart verband erom te houden dus ik hou hem maar in zijn bench arme arme Janus
Groetjes van Erna
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Oh Erna, heb je dat weer. Zonde en zielig voor Janus.
Ik moest ooit vanwege een breuk in de staart bij een hondje op latere leeftijd de staart laten amputeren, is prima gegaan en hij heeft er nooit last van gehad. En na 1 dag een kap om , liet hij vanaf de tweede dag de staart met rust, dus misschien valt dat achteraf wel mee.
Ik hou ook altijd mijn hart vast als mijn zoon de schuifpui dicht gooit.
Sterkte morgen met Janus, je moet je niets verwijten, ongelukjes gebeuren nou eenmaal, ook bij honden.
Ik moest ooit vanwege een breuk in de staart bij een hondje op latere leeftijd de staart laten amputeren, is prima gegaan en hij heeft er nooit last van gehad. En na 1 dag een kap om , liet hij vanaf de tweede dag de staart met rust, dus misschien valt dat achteraf wel mee.
Ik hou ook altijd mijn hart vast als mijn zoon de schuifpui dicht gooit.
Sterkte morgen met Janus, je moet je niets verwijten, ongelukjes gebeuren nou eenmaal, ook bij honden.
-
Boukje
- Hele grote hondenneus

- Berdien
- Middelgrote hondenneus

Hoi Erna,
Wat vervelend dat dit gebeurd is maar jij moet het je zelf niet verwijten hoor. Labjes zijn ook zo nieuwsgierig en af en toe onhandig dat je een oingelukje niet altijd kunt voorkomen. Geef Janus maar een dikke knuf en hopelijk valt het allemaal mee.
Wat vervelend dat dit gebeurd is maar jij moet het je zelf niet verwijten hoor. Labjes zijn ook zo nieuwsgierig en af en toe onhandig dat je een oingelukje niet altijd kunt voorkomen. Geef Janus maar een dikke knuf en hopelijk valt het allemaal mee.
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
jezelf niets verwijten hoor, sterkte morgen! En een dikke knuffel voor jullie!
-
marielle75
- Middelgrote hondenneus

-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
-
EricaM
- Speurneus

-
fromserviceparadise