Janus moet morgen geopereerd worden
-
speurneus carola
- Speurneus

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Miep
- Speurneus

De staart is verbonden met tape en pleister en eronder zit nog een soort van plastic dop op het puntje van zijn staart niet aan zijn poot. Gelukkig is het ook goed blijven zitten. Ze gaan het na de operatie ook weer zo verbinden, ik had ook nog spullen meegekregen om het eventueel zelf te doen als het eraf zou gaanfromserviceparadise schreef:Het is echt heel pijnlijk voor de hond ik weet niet of jou da het al gedaan heeft maar ik heb wel eens gezien dat als ze de staart verbonden hadden hem aan een achterpoot vast maakte zodat deze niet kapot geslagen kan worden ik zou als ik jou was dit vragen aan de da.
sterkte er mee.
Iedereen bedankt voor de bemoedigende woorden, Janus zwaait nog steeds met zijn staart maar moet toch in de bench om te voorkomen dat hij overal tegenaanslaat met zijn staart dan kan het weer opengaan. Ik moet hem om 10.45 uur bij de DA brengen en ik blijf daar tot hij weer mee naar huis mag
Groetjes van Erna
-
roef
- Speurneus

aggossie wat zielig
en net wat iedereen zegt Erna reken je het je zelf niet te hard aan meid(makkelijker gezegt dan gedaan vrees ik
)
veel sterkte vandaag en de tip over de staart vast zetten aan een poot vind ik een goeie,anders blijft hij zijn staart stoten ook al zit hij in de bench.
veel sterkte vandaag en de tip over de staart vast zetten aan een poot vind ik een goeie,anders blijft hij zijn staart stoten ook al zit hij in de bench.
-
helga hendriks
- Speurneus

- Contacteer:
-
LoveLab
-
Miep
- Speurneus

We zijn weer thuis Janus is nog wel erg slaperig. Ze hebben 1 wervel eraf gehaald en hopen dat het goed gaat. Moet maandag en vrijdag terugkomen voor wondcontrole, vern.inden en vrijdag voor hechtingen. Pot Rimadyl meegekregen kuur Synulox (antibiotica) voor 10 dagen. Verder moet hij een kraag om zodat hij niet bij zijn staart kan. Hij ligt nu rustig te slapen en voor hem hoop ik dat hij dat nog even doet is denk ik het fijnst. Het was nog wel even moeilijk om hem in slaap te krijgen hij verzette zich ertegen dus toen heeft hij nog wat Valium ingespoten gekregen toen was hij zo vertrokken.
Iedereen bedankt voor de bemoedigende berichten en de knuffels ook namens Janus natuurlijk.
Iedereen bedankt voor de bemoedigende berichten en de knuffels ook namens Janus natuurlijk.
Groetjes van Erna
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus