NIEUWE PUPY
-
willeke02022003
NIEUWE PUPY
HOI ALLE MAAL WIJ KRIJGEN IN FED 2011 EEN PUPY EEN BLONDE WORD
HET DE FOKKERSTER ZEI DAT HET DIT WEKEND GEBOREN GAAT WORDEN IK HOU JULLIEOP DE HOOGTE
GROETJES WILLEKE 02022003
HET DE FOKKERSTER ZEI DAT HET DIT WEKEND GEBOREN GAAT WORDEN IK HOU JULLIEOP DE HOOGTE
GROETJES WILLEKE 02022003
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
willeke02022003
-
willeke02022003
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
willeke02022003
nieuwe
goede avond alle maal ik ben van daag al wezen kijken bij de pupys en het waren 8 liefe schatjes
als ik een foto heb dan zet hier op het forum
zijn er nog mensen die pupy willen kopen ?
de fokster zoekt nog mensen die pupy vanhaar willen kopen ze kosten 250.00 en ze vraagt borg om zeker te weten dat de pupys gekocht worden
groetjes willeke02022003
p.s het zijn blonde pupys
als ik een foto heb dan zet hier op het forum
zijn er nog mensen die pupy willen kopen ?
de fokster zoekt nog mensen die pupy vanhaar willen kopen ze kosten 250.00 en ze vraagt borg om zeker te weten dat de pupys gekocht worden
groetjes willeke02022003
p.s het zijn blonde pupys
-
Jo-Ann
MMmm, willeke02022003. Heb je je goed verdiept in het ras voor je besloot dat je bij deze fokker een hond wilt?
Voor 250 heb je geen pup met stamboom, ouders gekeurd op hd/ed, ogen en geen fokker met verstand van zaken.
Begrijp dat je enthousiast bent, maar ik denk niet dat je een goede keus maakt hier een pup te kopen.
Heel jammer.
Voor 250 heb je geen pup met stamboom, ouders gekeurd op hd/ed, ogen en geen fokker met verstand van zaken.
Begrijp dat je enthousiast bent, maar ik denk niet dat je een goede keus maakt hier een pup te kopen.
Heel jammer.
-
willeke02022003
hoi ik heb wel hele goed verdiept in dit ras maar de hond heeft geen stam boom groetjes willeke02022003Jo-Ann schreef:MMmm, willeke02022003. Heb je je goed verdiept in het ras voor je besloot dat je bij deze fokker een hond wilt?
Heel jammer.
-
Linnie
Een stamboom kost geen 600 euro en dat is het verschil tussen de prijs voor jouw pup en wat ik zelf heb betaald voor mijn hond. Je kan er met zo'n prijs van uit gaan dat de vader en moeder van jouw pup niet getest zijn op erfelijke gebreken en dat de fokker niet lid is van de rasvereniging.
Ik wens je succes met je pup.
Ik wens je succes met je pup.