Wie heeft bij jullie de naam verzonnen?

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Tess
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Tess »

Bailey is een herplaatser. En omdat hij met 5 maanden al goed gewend was aan zn naam besloten wij deze niet te veranderen. Bailey vonden we trouwens ook heel mooi. :D Maar als ik het zelf mocht kiezen misschien Rover of Rex (was vroeger fan van commesaris Rex)!! :lol:
lien86

Ongelezen bericht door lien86 »

kimmeding schreef:
lien86 schreef:mexx is idd leuk, en toch ook apart.
hoe heet jullie dochter dan?
Onze dochter heet Jaslene.

Spreek je uit als: jazzlien letterlijk :D
mooie naam!
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

Wij wisten altijd al dat we onze lab..als hij zou komen..Storm zouden noemen! Toen Ice kwam hadden we besloten in het thema 'weer' te blijven..en Summer..ja dat spreekt voor zich he :D
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Bij onze eerste lab hebben we allemaal namen opgeschreven en de leukste gehouden, heel democratisch en het werd Lara, bij onze volgende lab hebben we tijdens een etentje met z'n tweeen namen op een servetje geschreven en het werd Donna.
Boefie09

Ongelezen bericht door Boefie09 »

Helaas hebben wij geen namen voor onze honden kunnen kiezen omdat ze al een naam van het KNGF mee hadden gekregen.
Eentje heet Betty (die naam vind ik echt niet leuk maar we zijn er aan gewend geraakt)
Wat ik wel altijd een leuke naam heb gevonden is Bella , die naam had Betty's zusje al gekregen in het nest dus hebben we besloten haar niet alsnog ook Bella te noemen ....en achteraf ook maar goed want toen Bella afgekeurd werd hebben wij haar ook geadopteerd en hebben we nu toch een hond die Bella heet :D
Jamel

Naam

Ongelezen bericht door Jamel »

Bij ons is de naam Milo gekozen door mijn vrouw, Melanie !
Als het een teefje wordt dan is de naam Mila, maar ik vind Milou beter!
We krijgen een reu, dus Milo als roepnaam!
willeke02022003

Ongelezen bericht door willeke02022003 »

goede avond alle maal wij hebben de nieuwe naam voor on ze nieuwe pupy die eind jan 2011 komt sammen met on ze kinderen bedacht on ze pupy hij gaat bas heten groetjes willeke 02022003
Plaats reactie