En meneer begon zijn verjaardag meteen goed
Ik was met hem aan het kroelen en dan gaat hij altijd op zijn achterpoten zitten en legt zijn voorpoten in mijn nek. Nu ging hij iets te ver naar achteren hangen waardoor hij omviel
Maar ja bij dat omvallen botste hij zo hard tegen mijn gezicht aan dat ik omviel en knock out ging
Dus ritje HA omdat mijn neus dik werd en heel zeer deed. Daarna moest ik ritje ziekenhuis om te kijken of die niet gebroken was. Gelukkig niet gebroken maar wel flink gekneusd
Het arme mannetje was er zo van onderste boven ( hij had geen straf gekregen want het ging niet expres natuurlijk ) dat hij nog extra verwent werd. Het begon met een lekkere parelhoenkarkas, daarna kregen ze allebei een rauw eitje en als toetje een bakje yoghurt
's middags zijn we naar het bos gegaan en heeft hij heerlijk gerend en gespeeld. 's avonds kregen ze pens ( want ja wat is er nou lekkerder op je verjaardag ). En daarna nog een lekker kauwbot.
Al met al begon de verjaardag niet goed maar het eindigde in een heerlijke dag
En ik.... tja heb er een mooie dikke blauwe neus aan overgehouden dus deze verjaardag zal ik niet snel vergeten

GEFELICITEERD!!!