nog even een vraagje over Max zijn hotspot
-
annemarie
- Kleine hondenneus

nog even een vraagje over Max zijn hotspot
hallo
ik had eigenlijk nog even een vraagje over Max
zijn hotspot ziet er goed uit, het is droog, stinkt niet meer (gelukkig) maar er zit nu allerlei dikke korsten, dit is normaal ??
gaan die er zelf vanaf of ??
gewoon korsten laten zitten of moet je die zelf weg halen ?
hoelang moet je eigenlijk blijven zalven ?? (zalf van DA gekregen? ik neem aan tot alles weg is ?
groetjes Annemarie
ik had eigenlijk nog even een vraagje over Max
zijn hotspot ziet er goed uit, het is droog, stinkt niet meer (gelukkig) maar er zit nu allerlei dikke korsten, dit is normaal ??
gaan die er zelf vanaf of ??
gewoon korsten laten zitten of moet je die zelf weg halen ?
hoelang moet je eigenlijk blijven zalven ?? (zalf van DA gekregen? ik neem aan tot alles weg is ?
groetjes Annemarie
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
annemarie
- Kleine hondenneus

vanmorgen kwam ik beneden had mijn vriend er toch weer aangezeten
tenminste dat denk ik had was iets bloederig maar ik zit te denken het kunnen ook dat er wat korstjes afgaan en dat het daarom iets bloed.
maar aan de andere kant was de vacht erom heen ook wat nat (van het likken) dus hij zal er wel aangezeten hebben
als ik weg ga toch maar even een t shirt aan zodat hij er dan hopelijk van af blijft
tenminste dat denk ik had was iets bloederig maar ik zit te denken het kunnen ook dat er wat korstjes afgaan en dat het daarom iets bloed.
maar aan de andere kant was de vacht erom heen ook wat nat (van het likken) dus hij zal er wel aangezeten hebben
als ik weg ga toch maar even een t shirt aan zodat hij er dan hopelijk van af blijft
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
Els
- Speurneus