kwaadaardige tumor bij Yunah
kwaadaardige tumor bij Yunah
Hallo allemaal,
Vandaag heb ik me aangemeld en ik heb nu al slecht nieuws.
Vorige week donderdag voelde ik bij Yunah ( 6,5 maanden jong) een bultje op haar rug.
ik ben meteen naar de dierenarts geweest en er zijn toen biopten van genomen. Ik hoefdeme geen zorgen te maken want het was waarschijnlijk een ontsteking maar je weet maar nooit met bultjes.
Vanmiddag belde de dierenarts en vertelde mij het slechte nieuws, Yunah heeft een kwaadaardige tumor. Dit komt zelden voor bij pups maar de inslag is hier heel groot. Ik ben in Juli mijn eerste hond verloren zij was nog 19 maanden toen ze stierf.
Yunah word vrijdag geopereerd en dan word de tumor opgestuurd naar het lab om te kijken of alles is verwijderd.
Ik wil dit aan iedereen meegeven, heeftje hond een bultje hoe klein dan ook laat het altijd nakijken !
Heeft iemand ervaring dan je hond ooit een tumor heeft gehad?
ik zal jullie op de hoogte houden zodra ik meer weet, en natuurlijk laat ik wat van mij weten als de operatie klaar is.
Vandaag heb ik me aangemeld en ik heb nu al slecht nieuws.
Vorige week donderdag voelde ik bij Yunah ( 6,5 maanden jong) een bultje op haar rug.
ik ben meteen naar de dierenarts geweest en er zijn toen biopten van genomen. Ik hoefdeme geen zorgen te maken want het was waarschijnlijk een ontsteking maar je weet maar nooit met bultjes.
Vanmiddag belde de dierenarts en vertelde mij het slechte nieuws, Yunah heeft een kwaadaardige tumor. Dit komt zelden voor bij pups maar de inslag is hier heel groot. Ik ben in Juli mijn eerste hond verloren zij was nog 19 maanden toen ze stierf.
Yunah word vrijdag geopereerd en dan word de tumor opgestuurd naar het lab om te kijken of alles is verwijderd.
Ik wil dit aan iedereen meegeven, heeftje hond een bultje hoe klein dan ook laat het altijd nakijken !
Heeft iemand ervaring dan je hond ooit een tumor heeft gehad?
ik zal jullie op de hoogte houden zodra ik meer weet, en natuurlijk laat ik wat van mij weten als de operatie klaar is.
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
jeetje wat vreselijk!!
eerst je ene hond jong overleden en nu je pup zo ziek.
ik wens jullie heel erg veel sterkte voor de komende tijd en ik duim dat bij de operatie alle kankercellen verwijdert worden en yunah een gezond honden leven kan gaan lijden.
en idd bij bultjes zit ik ook zo bij de da.
sterkte vrijdag en hou je ons op de hoogte?

ik wens jullie heel erg veel sterkte voor de komende tijd en ik duim dat bij de operatie alle kankercellen verwijdert worden en yunah een gezond honden leven kan gaan lijden.

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte. Yunah heeft 1 voordeel, we zijn er optijd bij en de bult groeit niet.roef schreef:jeetje wat vreselijk!!eerst je ene hond jong overleden en nu je pup zo ziek.
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
maupie heeft een keer een tumor gehad bij een tepel. Dat was niet een hele grote bult, en het groeide ook niet. Al met al was de snee toch nog behoorlijk uitgevallen, maar ze herstellen snel hoor. Ik hoop dat dat met jouw Yunah ook snel gaat, en dat ze alles weg kunnen halen 

-
- Speurneus
Bultjes zijn erg vervelend de DA is er ook niet blij mee, de hond van mijn zus was ook foute boel, te lang vanvalles geprobeerd door eigen DA BLEEK KWAADAARDIG, DA vond het niet nodig een punctie te doen
uiteindelijk uitgezaaid en haar hond in moeten laten slapen.
Sterkte met Yunah,
uiteindelijk uitgezaaid en haar hond in moeten laten slapen.
Sterkte met Yunah,
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you
02-06-2007
27-11-2014
Bommel r.i.p. miss you

02-06-2007

-
- Speurneus
- Contacteer:
Ten eerste is het belangrijk te weten wat voor tumor het is.
Onze Gwin had op de leeftijd van 3 maanden al een mastocytoom, graad II, al ingegroeid in de 3de huidlaag.
Is ruim verwijderd en ze is nu vorige week alweer 7 jaar geworden.
Komt zeker wel vaker bij pups voor.
Zo snel mogelijk weg laten halen en opsturen zodat je weet wat er uit is gehaald en wat de prognose is.
Kan dus zeker wel goedkomen hoor!
Onze Gwin had op de leeftijd van 3 maanden al een mastocytoom, graad II, al ingegroeid in de 3de huidlaag.
Is ruim verwijderd en ze is nu vorige week alweer 7 jaar geworden.

Komt zeker wel vaker bij pups voor.
Zo snel mogelijk weg laten halen en opsturen zodat je weet wat er uit is gehaald en wat de prognose is.
Kan dus zeker wel goedkomen hoor!

-
- Speurneus