NIEUWE PUPY

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

En Willeke heeft wel in andere topic's gepost, maar geeft hier geen reactie meer.............. tsja daar ben ik dus klaar mee. :?
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Mariska+Noa

Ongelezen bericht door Mariska+Noa »

Sorry, maar je kunt toch echt niet verwachten dat je voor € 250,- een goed verzorgd en enigzins degelijk in elkaar zittend hondje krijgt?? Zelfs als honden-leek zou je je dat kunnen bedenken en al helemaal als je pretendeerd ingelezen te zijn...

Heel onverstandig..
willeke02022003

Ongelezen bericht door willeke02022003 »

Saskia.Bernadette schreef:En Willeke heeft wel in andere topic's gepost, maar geeft hier geen reactie meer.............. tsja daar ben ik dus klaar mee. :?
hoi ik ben ziek geweest van daar dat ik niet gepost hedt groetjes willeke 02022003
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

willeke02022003 schreef:
Saskia.Bernadette schreef:En Willeke heeft wel in andere topic's gepost, maar geeft hier geen reactie meer.............. tsja daar ben ik dus klaar mee. :?
hoi ik ben ziek geweest van daar dat ik niet gepost hedt groetjes willeke 02022003
:shock: Dat is alles wat je te zeggen hebt? Waarom reageer je niet op wat iedereen tegen je zegt???
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

willeke02022003 schreef:
Niet te ziek om in andere topics wel te reageren. Maar wel te ziek om te reageren op hele zinnige en goedbedoelde adviezen. Je verspilt zo onze tijd.

Als je niet wilt horen wat we je willen vertellen moet je dat gewoon zeggen. Maar zoals ik dus al zei; met jou ben ik gewoon klaar.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Saskia.Bernadette schreef:
willeke02022003 schreef:
Niet te ziek om in andere topics wel te reageren. Maar wel te ziek om te reageren op hele zinnige en goedbedoelde adviezen. Je verspilt zo onze tijd.

Als je niet wilt horen wat we je willen vertellen moet je dat gewoon zeggen. Maar zoals ik dus al zei; met jou ben ik gewoon klaar.
Ik vind dit niet zo netjes. Je kunt door middel van profiel precies zien wie wat gepost heeft, en Willeke heeft de afgelopen weken alleen in dit topic gepost. Daarnaast is niet iedereen even goed in het schrijven van berichten en hele lappen tekst. Ook daarin mag iemand niet veroordeeld worden vind ik.

Tot slot dat zij niets doet met de berichten die wij hebben geschreven. Dat weet ik niet. Ik ken haar niet persoonlijk en ik hoop dat ze er wel wat mee doet, maar het is nog altijd aan de persoon zelf om er al dan niet iets mee te doen. Behalve dat we het er unaniem mee oneens zijn om een hond op dergelijke wijze aan te schaffen en zelfs te promoten, is het nog steeds niet aan ons, virtuele tegenschrijvers om te oordelen over wat zij werkelijk doet.
Als men zich erg irriteert aan mensen die niet zo goed Nederlands schrijven, moet men niet posten in een dergelijk topic :wink:
Als men zich irriteert aan het type antwoorden, topic niet meer openen :wink: (en ik ben de laatste die zal zeggen dat dat soms heel moeilijk kan zijn :roll: )
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Plaats reactie