Zyva nog steeds ziek
-
- Hele grote hondenneus
Zyva nog steeds ziek
Zyva is nu al 10 dagen aan de diarree. We zijn inmiddels al 3 dierenartsbezoeken verder, ze heeft al de nodige medicijnen gehad, maar de diarree blijft. De dierenarts weet het ook niet meer. Ze is op verschillende dingen getest, zoals Giardia, maar dat is het allemaal niet. De dierenarts dacht nu aan een aandoening van de alvleesklier. Er is bloed afgenomen en dit is samen met wat ontlasting opgestuurd. Eind van de week krijgen we pas bericht. Wat duurt dat nog lang! Heeft iemand ervaring met EPI?
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ik heb even je andere topic teruggekeken, en ze is nu dus zo'n 16 weken, en al enkele weken aan de diarree... Ik twijfel, maar mijn gevoel zegt: voedsel intolerantie al onderzocht?
Nog wat andere vragen: Heeft ze verder koorts of is ze hangerig? Hoe ziet haar vacht eruit? Zijn haar oogjes helder?
Nog wat andere vragen: Heeft ze verder koorts of is ze hangerig? Hoe ziet haar vacht eruit? Zijn haar oogjes helder?

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
- Hele grote hondenneus
Zyva is inderdaad 16,5 week, haar vacht glanst maar ze heeft wel last van schilfers (de ene dag meer dan de andere), ze is erg lusteloos. Ze kiest momenteel zelf nergens voor, ga ik met haar naar buiten dan wordt ze wel aktief en merk ik weinig aan haar, zijn we weer thuis dan ploft ze meteen weer op haar kussen. Ze is nu 10 dagen aan de diarree, in het begin moest ze ook veel spugen, maar dat heeft ze sinds dinsdag nog maar 1x gedaan. Ze heeft geen koorts, haar oogjes staan wel helder maar ze heeft wel meer last van 'vieze' oogjes. Ze kreeg Royal Canin en Prins KVV, maar sinds ze ziek is geef ik alleen nog KVV omdat ik dacht dat dat beter te verteren is voor haar nu. Wel geef ik haar nu KVV met hart en pens van Farmfood omdat ik me heb laten vertellen dat pens goed is bij darmproblemen of heb ik hier geen goed aangedaan? Maakt het uit of je wisselt met KVV soorten en merken? Zit er nu nl aan te denken om KVV te gaan geven van Carnibest of Duck speciaal voor honden met een allergie of die pancreas- variant of zal ik maar gewoon de uitslagen afwachten eind van de week. Wil zo graag dat ze weer de oude is, en weer lekker ontdeugend wordt. Een pup van 16 weken die alleen maar op haar kussen ligt te suffen is niet normaal natuurlijk. Ze zit nu nog 4 ons onder haar gewicht van 1,5 week geleden, ze weegt nu 9,6 kilo wat natuurlijk veel te weinig is voor een pup van deze leeftijd. Wel is ze altijd al klein geweest, toen we haar kregen was ze 3,5 kilo. Ook mail ik nog met 4 andere mensen die een pup uit hetzelfde nest hebben en alle pups zitten rond de 11 kilo nu wat Zyva nu ook gewogen zou hebben als ze niet ziek was geworden, want ze kwam netjes 8 ons tot een kilo in de week aan. Wat zeggen jullie, gewoon die andere KVV's proberen of weer brikken geven of toch maar doorgaan zoals nu en wachten op de uitslagen?
-
- Speurneus
-
- Speurneus
KVV is goed om te geven en pens is een goed probiotica. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus