Donna weer in de lappenmand

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
mcboonacker

Ongelezen bericht door mcboonacker »

Lieve allemaal,

het duimen heeft geholpen :) Donna bleek een baarmoederontsteking te hebben. Hij stond op knappen, zo vol met rommel zat hij, dus gelukkig waren we er op tijd bij. Alles is er uitgehaald. Baarmoeder, eirestokken. En ze is gelukkig alweer sinds vanmiddag thuis. Ze ligt nu natuurlijk ontzettend te piepen en kreunen na alles wat haar vandaag weer is aangedaan. Maar ben zo enorm blij dat ze er weer bovenop komt. Ze is bijna tien, en krijg toch elke keer de kriebels als zich weer zoiets voor doet. Maar zoals het er nu naar uit ziet, gaat ze nog tien jaar mee :D

Dank voor alle steunbetuigingen! Ik ga Donna even lekker knuffelen en verwennen.

Groetjes!
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

:applaus: Ik ben heel blij dat het "maar" een baarmoederontsteking was.

Ik ga nu duimen voor een voorspoedig herstel :duimen:

Beterschap Donna!
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Martine.jolie

Ongelezen bericht door Martine.jolie »

Och jee, gelukkig dat jullie er op tijd bij waren.
Sterkte voor het dametje met beter worden!
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Ach, gelukkig maar. Zo'n lieverdje van bijna 10 jaar. Wat hou je veel van ze, hé? Geef haar maar een dikke knuffel van mij en ik wens jullie een fijne jaarwisseling en voor 2011 veel gezondheid en liefde toe.

Lieve groetjes van Alice.
Afbeelding
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Geweldig om te horen dat het redelijk goed nieuws van de dierenarts was. Je moet er niet aan denken dat de kanker teruggekomen was. Wij zijn erg blij voor jullie en hopen dat Donna weer gauw de oude wordt. En natuurlijk dat jullie nog zeker 10 jaar van haar mogen genieten! Een fijne jaarwisseling en nieuw jaar gewenst.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
liesjeb
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door liesjeb »

Een baarmoederontsteking is natuurlijk ook heftig, maar fijn dat de operatie goed is verlopen! Hopelijk herstelt ze goed en kunnen jullie nog een paar jaar van elkaar genieten!
Afbeelding
Met dank aan Monika :)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Super dat alles goed is gegaan en dat jullie nog net op tijd waren. Hopelijk is ze gauw opgeknapt :)
Plaats reactie