oudjaarsdag
-
LoveLab
Wij hebben Jones op oudejaarsdag opgehaald, 4 jaar geleden!! WIj zijn toen lekker met z'n 3en thuis gebleven en om 12 uur heb ik Jones in m'n jas gestopt en zijn we naar buiten gegaan.
Jones kijkt nog niet op of om als er vuurwerk wordt afgestoken, ondanks mijn eigen angst voor vuurwerk. Tenzij ze echt met illegaal vuurwerk aan de slag gaan, maar dan kijkt ie ons aan en zolang wij niet reageren doet Jones dat ook niet.
Vind het wel super van hem, dat ie zo rustig blijft, ook al vind ik het vreselijk!!! ben blij dat we het 4 jaar geleden zo konden doen!
Jones kijkt nog niet op of om als er vuurwerk wordt afgestoken, ondanks mijn eigen angst voor vuurwerk. Tenzij ze echt met illegaal vuurwerk aan de slag gaan, maar dan kijkt ie ons aan en zolang wij niet reageren doet Jones dat ook niet.
Vind het wel super van hem, dat ie zo rustig blijft, ook al vind ik het vreselijk!!! ben blij dat we het 4 jaar geleden zo konden doen!
-
gitte
-
renate
- Speurneus

-
pelia33
-
renate
- Speurneus

http://www.vuurwerkbelgie.com/vwsounds.mp3" onclick="window.open(this.href);return false;]
deze link stond op het herder forum. bedoel je deze?
-
EricaM
- Speurneus

Wat een leuk idee zeg. Nou, die hebben inderdaad een prachtig oud jaar.
Zelf heb ik er nog niet over nagedacht. Doe meestal op zo'n dag precies hetzelfde als anders. Vorig jaar ging het goed met vuurwerk. Nu reageert hij ook niet of nauwelijks als er vuurwerk is. Gelukkig maar.
Omdat we op visite gaan neem ik wel wat extra lekkers neem. Misschien wel net zo'n gezond gevulde kong
Zelf heb ik er nog niet over nagedacht. Doe meestal op zo'n dag precies hetzelfde als anders. Vorig jaar ging het goed met vuurwerk. Nu reageert hij ook niet of nauwelijks als er vuurwerk is. Gelukkig maar.
Omdat we op visite gaan neem ik wel wat extra lekkers neem. Misschien wel net zo'n gezond gevulde kong
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
renate
- Speurneus

Ja bij mij doet hij het ook niet meerlaika schreef:kan de website niet vinden zegt de link
Ik heb deze nog gevonden op youtube:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=5SMgmbxmm4M" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien heb je hier iets aan.
@ericaM Bij ons hielp dit vorig jaar super hopelijk gaat het dit jaar weer zo goed. Op deze manier hoeven we geen medicatie of andere middelen te gebruiken om ze rustig te houden maar gewoon lekker afleiden met gezonden dingen
En zo een kong zou Bram denk ik wel heerlijk vinden
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
renate schreef:http://www.vuurwerkbelgie.com/vwsounds.mp3]
het haakje moet weg erachter
zo zou ie het moeten doen?
http://www.vuurwerkbelgie.com/vwsounds.mp3" onclick="window.open(this.href);return false;
edit - muziek met vuurwerk hahaha.. wat een stomme mp3
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
renate
- Speurneus

- bubbles
- Hele grote hondenneus

-
Els
- Speurneus

Jammer dat je dagje uit niet doorgaat meis. Succes vanavond en knuffel voor je mannen.renate schreef:helaas het dagje dierentuin is niet doorgegaan![]()
Ik heb al een bakje klaargemaakt met stukjes winterwortel, komkommer en mandarijnEr is al van gesnoept door de mannen en ze vinden het heerlijk.
Dus dat gaat vandaag een eetfeest worden voor de mannen
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.