Wat een gebeurtenis zeg! Gelukkig is alles goed gekomen! (En gelukkig ook een goede afloop voor de muts
Wat een rot ijs... Echt levensgevaarlijk
-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

Hallo Erica en Frank,
Wat geweldig dat het goed is afgelopen! Jeetje, dit klinkt echt ernstig. Ik ben echt heel erg blij dat het goed is afgelopen. Gelukkig was er iemand in de buurt die Frank kon helpen. En Frank, het was misschien niet zo verstandig om op het ijs te gaan, maar op dat moment heb je geen keuze. Je wilt je maatje helpen en dat is gelukkig gelukt! Ik zou het ook niet anders hebben gedaan. Het enige waar je aan denkt, is aan het redden van de hond. Zelfs met gevaar voor je eigen leven!
Wat geweldig dat het goed is afgelopen! Jeetje, dit klinkt echt ernstig. Ik ben echt heel erg blij dat het goed is afgelopen. Gelukkig was er iemand in de buurt die Frank kon helpen. En Frank, het was misschien niet zo verstandig om op het ijs te gaan, maar op dat moment heb je geen keuze. Je wilt je maatje helpen en dat is gelukkig gelukt! Ik zou het ook niet anders hebben gedaan. Het enige waar je aan denkt, is aan het redden van de hond. Zelfs met gevaar voor je eigen leven!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Jutta
- Speurneus

-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
-
LoveLab
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
EricaM
- Speurneus

Dank jullie wel voor alle reacties. Het gaat echt goed met m'n mannen. Volgens mij heb ik er zelf nog het meeste last van
Het doet ons erg veel goed dat er zoveel leuke reacties zijn gekomen. Zelfs Frank, die eigenlijk nooit de berichten op het forum leest, heeft er erg veel plezier van. En ook op het werk van Frank en van mij komen er steeds mensen om te vragen hoe het met ons is... Erg leuk.
Het doet ons erg veel goed dat er zoveel leuke reacties zijn gekomen. Zelfs Frank, die eigenlijk nooit de berichten op het forum leest, heeft er erg veel plezier van. En ook op het werk van Frank en van mij komen er steeds mensen om te vragen hoe het met ons is... Erg leuk.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
dinodap
- Middelgrote hondenneus

- riwka
- Hele grote hondenneus

Tjee Erica en Frank wat een schrik zeg, gelukkig is het goed afgelopen!
En Bram is zich zoals gewoonlijk van geen kwaad bewust en na die vonds van Frank zijn muts loopt hij helemaal naast zijn voetzolen
Gelukkig gaat het weer goed met jullie maar dit zullen jullie NOOIT vergeten.
Dikke Knuffel Riwka en van STorm een warme lik
En Bram is zich zoals gewoonlijk van geen kwaad bewust en na die vonds van Frank zijn muts loopt hij helemaal naast zijn voetzolen
Gelukkig gaat het weer goed met jullie maar dit zullen jullie NOOIT vergeten.
Dikke Knuffel Riwka en van STorm een warme lik
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
A.Willametz
-
kiaora
-
kimmeding
-
Pandora
- Speurneus

-