Toen onze Tessa lang geleden dit ook had (staart tussen de deur, waarna een amputatie), zat ik met precies hetzelfde probleem. Uiteindelijk heb ik toen een soort harnasje gemaakt voor de wond.
Ik heb zo`n balletje opengeknipt:
http://www.diervoordeel.nl/kat/speelgoe ... IVPsmg&p=6" onclick="window.open(this.href);return false;
daar lintjes aan gefabriekt, balletje om de staartpunt, lintjes stevig vastgetapet aan de staart en zo kon ze kwispelen wat ze wilde, terwijl de wond goed beschermd was. Eindelijk kon de wond toen mooi genezen.
Hanneke
Niet schrikken de staart van Janus
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
-
De Geijsjes
- Speurneus

Hier zat ik ook gelijk aan te denkenroef schreef:mischien een domme vraag maar kan de staart niet even aan de achterpoot vast gemaakt worden?(jaja ik weet het een lab.moet kwispelen,maar die wond moet ook dicht toch?)
Sterkte voor Janus
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Honingzalf doet vaak wonderen. Het openstoten is wel een probleem, meer dan zo rustig mogelijk houden kun je niet doen. Het ziet er niet echt uit als een vuile wond, dus het zou wel dicht moeten gaan uiteindelijk.
Dat van dat balletje (blijft het toch open aan de lucht) is een idee, maar dan kun je er weer geen zalf opsmeren, want eenmaal vastgetaped kun je dat er ook niet steeds afhalen natuurlijk.
Dat van dat balletje (blijft het toch open aan de lucht) is een idee, maar dan kun je er weer geen zalf opsmeren, want eenmaal vastgetaped kun je dat er ook niet steeds afhalen natuurlijk.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog