Wat betalen voor uitlaten?
Wat betalen voor uitlaten?
Een kennis van mij heeft aangeboden dat ze Joep wel wil uitlaten op de dagen dat ik werk. In principe zou het gaan om de maandag en dinsdag.
Ik vroeg haar wat ze ervoor wilde hebben ze zei kom maar met een voorstel.
Wat zouden jullie haar geven? Ze is een meisje van 17. Ze hoeft Joep alleen maar te voeren tussen de middag en een goede wandeling met hem maken.
Alvast bedankt!
Ik vroeg haar wat ze ervoor wilde hebben ze zei kom maar met een voorstel.
Wat zouden jullie haar geven? Ze is een meisje van 17. Ze hoeft Joep alleen maar te voeren tussen de middag en een goede wandeling met hem maken.
Alvast bedankt!
-
- Hele grote hondenneus
Moeilijke vraag. Ik heb geen idee wat een hondenuitlaatservice kost, maar misschien kun je dat als richtbedrag aanhouden?
Ik zou zelf denken aan een euro of 5, maar ik heb geen idee of dat een reeel bedrag is ...
Ik zou zelf denken aan een euro of 5, maar ik heb geen idee of dat een reeel bedrag is ...
Groetjes, Tanja
Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
-
- Speurneus
Ik betaal voor de reguliere uitlaatservice € 10 per keer, maar dat is wel een volwassene die de honden ophaalt met een busje en er professioneel (als in voor zijn beroep) mee bezig is. Voor de dagopvang die ik eerder gebruikte betaalde ik € 8 per dag. Ik zou een 17-jarige iets minder betalen, rond de € 15 voor die 2 dagen? Ik zou dan wel afspraken maken over de lengte van de wandeling, met een p+p rondje van 10 minuutjes is het geld anders wel erg gemakkelijk verdiend.

-
- Hele grote hondenneus
Ik betaal nu 15 euro voor de uitlaatservice, kleine groep en wisselende bestemmingen waar ze wandelen. Hier in de stad bestaal je toch wel tussen de 10-15 euro per keer (ook afhankelijk hoe vaak je hond mee gaat per week).
Vroeger liet ik de hond van de buren uit, daar kreeg ik geloof ik toen 5 gulden voor
Dus nu 5 euro??
Vroeger liet ik de hond van de buren uit, daar kreeg ik geloof ik toen 5 gulden voor

Groetjes Saskia & Ollie

Een Monika orginal!!

Een Monika orginal!!
Ik sluit me hierbij aan. Maar dan mag een wandeling ook wel minstens 45 minuten duren vind ik.Dees en Floor schreef:Ik betaal voor de reguliere uitlaatservice € 10 per keer, maar dat is wel een volwassene die de honden ophaalt met een busje en er professioneel (als in voor zijn beroep) mee bezig is. Voor de dagopvang die ik eerder gebruikte betaalde ik € 8 per dag. Ik zou een 17-jarige iets minder betalen, rond de € 15 voor die 2 dagen? Ik zou dan wel afspraken maken over de lengte van de wandeling, met een p+p rondje van 10 minuutjes is het geld anders wel erg gemakkelijk verdiend.
Die van mij gaan ook met een professionele uitlaatservice mee en ik betaal €8,50 per keer per hond. (bij twee honden krijg je korting,anders is het €9,- per keer)
-
- Hele grote hondenneus
Ik betaal mijn uitlaat service (die alléén met Leentje wandelt) 8 euro per keer.
Je kunt natuurlijk ook opzoeken wat het minimumloon is voor een 17 jarige en daar een beetje van uit gaan. Dan kom je volgens mij op niet meer dan een euro of 4 per uur. Maar ze moet natuurlijk voor dat ene uurtje wel helemaal naar je toe komen, dus ik vind 15 euro voor de twee dagen eigenlijk wel een heel mooi bedrag.
Je kunt natuurlijk ook opzoeken wat het minimumloon is voor een 17 jarige en daar een beetje van uit gaan. Dan kom je volgens mij op niet meer dan een euro of 4 per uur. Maar ze moet natuurlijk voor dat ene uurtje wel helemaal naar je toe komen, dus ik vind 15 euro voor de twee dagen eigenlijk wel een heel mooi bedrag.
-
- Speurneus
-
- Middelgrote hondenneus
Van hoever moet ze komen? Heeft ze ervaring met honden? Kan ze je labje onder controle houden?
Als ze niet vlak bij je woont, en redelijk wat ervaring heeft vind ik 15 EUR voor 2 wandelingen niet slecht...
Als ze niet vlak bij je woont, en redelijk wat ervaring heeft vind ik 15 EUR voor 2 wandelingen niet slecht...
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<
Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
Flora (Eyes of the River) °01/07/2006

-
- Kleine hondenneus