Ik vond het gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar.
Tosca, ik hoop dat je geen trauma hebt opgelopen nu je weet dat je toch een echte vent hebt
Die van mij ligt nu heerlijk te dromen!
Kay schreef: Ik zie 1 bruin labje allen maar achter Dizzy aanlopen
Er werd mij verteld dat Bob alleen oog zou hebben voor Izzie
Nu is het eigenlijk niet heel grappig, want het is bijna 3 maanden geleden dat Dizzy loops is geweest, maar ze blijft blijkbaar héél aantrekkelijk voor reuen die nog intact zijn...
Maar ik moet zeggen, petje af voor Bob hoor! Hij heeft haar niet besprongen, wat elke andere reu wel heeft gedaan...
Kay schreef: Ik zie 1 bruin labje allen maar achter Dizzy aanlopen
Er werd mij verteld dat Bob alleen oog zou hebben voor Izzie
Nu is het eigenlijk niet heel grappig, want het is bijna 3 maanden geleden dat Dizzy loops is geweest, maar ze blijft blijkbaar héél aantrekkelijk voor reuen die nog intact zijn...
Maar ik moet zeggen, petje af voor Bob hoor! Hij heeft haar niet besprongen, wat elke andere reu wel heeft gedaan...
Hahah Izzie heeft het echt zwaar verloren van Dizzy . Bob ziet Izzie gewoon als zus
Hoop dat Diz snel niet zo lekker meer ruikt, want hier wordt je natuurlijk helemaal tureluur van
Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009 James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012 Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013