De rollen zijn omgedraaid.
-
Lindsay88
- Speurneus

- Contacteer:
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

-
roef
- Speurneus

hahaha hier ook en dan staan er 3 in mijn nek te hijgen en te roepen ahhh en ohhhh wat liefffrimanime schreef:Als jij foto's plaatst roep ik altijd mijn man erbij![]()
Dit is wederom zooooooooo leuk om naar te kijken. Wat een pracht stel heb je toch
![]()
![]()
daarna even een schuine blik naar het monster en een benepen.....ik denk dat roef babs wel op zou eten he mamma?
nee tuurlijk niet schat,even stil......(je voelt hem al aan komen he
-
samantha
- Speurneus

-
samantha
- Speurneus

Haha ik zou zeggen doen!!! ze zijn zo leukroef schreef:hahaha hier ook en dan staan er 3 in mijn nek te hijgen en te roepen ahhh en ohhhh wat liefffrimanime schreef:Als jij foto's plaatst roep ik altijd mijn man erbij![]()
Dit is wederom zooooooooo leuk om naar te kijken. Wat een pracht stel heb je toch
![]()
![]()
![]()
daarna even een schuine blik naar het monster en een benepen.....ik denk dat roef babs wel op zou eten he mamma?![]()
nee tuurlijk niet schat,even stil......(je voelt hem al aan komen he)....mogen wij dan ook een vlaamse reus?? pleaseeeee!!!!!
![]()
Babs haar zusje was ook zo'n enorme lieverd

In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
-
rimanime
- Speurneus

roef schreef:hahaha hier ook en dan staan er 3 in mijn nek te hijgen en te roepen ahhh en ohhhh wat liefffrimanime schreef:Als jij foto's plaatst roep ik altijd mijn man erbij![]()
![]()
![]()
![]()
daarna even een schuine blik naar het monster en een benepen.....ik denk dat roef babs wel op zou eten he mamma?![]()
nee tuurlijk niet schat,even stil......(je voelt hem al aan komen he)....mogen wij dan ook een vlaamse reus?? pleaseeeee!!!!!
![]()

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)