Jaaaa, ze is zwanger
Bedankt voor jullie reacties! Ik kom er ook steeds meer achter dat het me eigenlijk weinig uitmaakt... Ik heb wel bij de fokker kenbaar gemaakt dat het niet een te dominante hond moet worden, en voor zover je dit al kan beoordelen op jonge leeftijd zou hier rekening mee gehouden worden! Maaaaar... Ik denk dat dit voor mij dan ook redelijk geslacht onafhankelijk is en dat ik op dat moment vooral goed luister naar het advies over het karakter wat de pup de eerste weken laat zien en ik aan de hand daarvan moet beoordelen wat het wordt? En ik denk inderdaad, ook uit jullie verhalen, dat het geslacht daarbij geen of een hele kleine rol speelt! 

-
- Hele grote hondenneus
over het algemeen wordt gezegd dat teefjes wat rustiger zijn dan reutjes. Ik heb hier echter nog geen ervaring mee. Max is onze eerste hond. Wel is het zo dat Max ook nog nooit problemen heeft gehad met een andere hond en ik heb ook nog geen negatieve reacties gehad als ik vertelde dat Max een reutje is.
In ieder geval heel veel plezier met je pupje. Bij welke fokker heb jij je ingeschreven voor je pup?
In ieder geval heel veel plezier met je pupje. Bij welke fokker heb jij je ingeschreven voor je pup?
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Ja dat was mijn gedachten ook, een teefje die rustiger is.. Maar mijn fokker gaf aan dat zij vaak meemaakt dat dit juist andersom is!royenmarjolein schreef:over het algemeen wordt gezegd dat teefjes wat rustiger zijn dan reutjes. Ik heb hier echter nog geen ervaring mee. Max is onze eerste hond. Wel is het zo dat Max ook nog nooit problemen heeft gehad met een andere hond en ik heb ook nog geen negatieve reacties gehad als ik vertelde dat Max een reutje is.
Vandaar ook inderdaad mijn berichtje, om veel meningen te horen!

Maar tot nu toe nog niet echt veel negatieve berichten over een reutje!
Ik hou gewoon van zo'n knuffelbeer hihi

Ik sta ingeschreven bij de kennel stars and tails in rijswijk,nb.
Erg leuke en mooie honden, heb zelfs een teefje van 1jaar oud ongeveer gezien die uit dezelfde combinatie is als waar ik een pupje van krijg, erg leuk! Wordt je helemaal vrolijk van!