Een vriendje voor Brego

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Jess

Een vriendje voor Brego

Ongelezen bericht door Jess »

We hebben het er al een tijdje over dat we eigenlijk weer een 2e hond willen.
Voor onszelf, maar ook voor Brego. Hij speelt zo graag met andere honden maar krijgt bij ons in de buurt daar de kans niet voor. Of ik kom niemand anders tegen in het uitlaatgebied, of ze nemen de tijd niet eens om de honden elkaar even te laten begroeten. :confused:
En als hij dan een keer kan spelen is het natuurlijk feest. Het zou zo fijn zijn als hij elke dag een maatje heeft.

Na lang denken over wat we nou precies willen zijn we er uit. We willen graag een herplaatser, omdat een pup nu gewoon teveel tijd en energie zou kosten en omdat er zoveel honden zijn die een warm mandje zoeken.
En.......omdat het altijd is blijven kriebelen zijn we weer voor een Rottweiler gevallen. :oops: :D

Het is volgens zijn eigenaar een schat van een hond, 2 jaar oud en geen dominantie of agressie oid. Zijn dochters van 8 en 12 lopen er mee en hij is lekker enthousiast en wilt alleen maar spelen.
Dus nu willen we dit weekend gaan kijken of het klikt. Of Brego en Basco elkaar leuk vinden en of hij het bij ons zal bevallen.

Ik heb nu al de kriebels. :wave:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Ow spannend, ik hoop voor je dat het goed klikt. En dat Brego er een maatje bij krijgt :)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
witje

Ongelezen bericht door witje »

Wat leuk, en een goede keus hoor, een Rottweiler, die staat hier ook hoog op de verlanglijst ;-)
Fijn dat jullie hond u een vriendje heeft!

Marijke
Vriend !!

Ongelezen bericht door Vriend !! »

Rottweiler en Labrador, ook twee van mijn grootste favorieten.
Vroeger een rottweiler gehad en nu dus een labrador. Als het ooit zover komt, dan ook graag voor mij een Rottweiler er bij.

Succes en veel plezier van het weekend, ik hoop voor Brego dat hij en de rottweiler elkaar liggen. (en uiteraard ook voor jullie allemaal)
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Wat leuk zeg, heel veel plezier dit weekend, hopelijk is de klik er 8)
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ollie »

Hopelijk klikt het :)
Ik dacht altijd dat jullie nog een jack russel hadden, of heb ik het mis (iets gemist)?
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
Jess

Bedankt. :) Ik vind het zo spannend he.

Ollie, de JR hebben we helaas zelf moeten herplaatsen. :( De drukte van de opgroeiende jongens van ons werden hem teveel.
Hij had totaal geen rust meer en begon de kinderen zelfs te bijten uit frustratie. Ze hadden hele krassen tot bloedens toe op hun enkels. Omdat we hem een beter en rustiger leven gunden hebben we hem aan vrienden van ons gegeven. Zij zijn dolgelukkig met hem en hij heeft daar tenminste rust.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ik hoop dat het gaat klikken! Spannend hoor :D
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Jess schreef:Bedankt. :) Ik vind het zo spannend he.

Ollie, de JR hebben we helaas zelf moeten herplaatsen. :( De drukte van de opgroeiende jongens van ons werden hem teveel.
Hij had totaal geen rust meer en begon de kinderen zelfs te bijten uit frustratie. Ze hadden hele krassen tot bloedens toe op hun enkels. Omdat we hem een beter en rustiger leven gunden hebben we hem aan vrienden van ons gegeven. Zij zijn dolgelukkig met hem en hij heeft daar tenminste rust.
Dat moet een moeilijke beslissing zijn geweest, maar uit liefde voor het hondje :klasse: Hopelijk vinden jullie dit weekend een nieuw vriendje voor jullie en Brego!
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

http://www.labradorforum.nl/viewtopic.p ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze link zag ik net voor als het misschien niet door gaat met Basco
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Re: Een vriendje voor Brego

Ongelezen bericht door Sascha »

Jess schreef:We hebben het er al een tijdje over dat we eigenlijk weer een 2e hond willen.
Voor onszelf, maar ook voor Brego. Hij speelt zo graag met andere honden maar krijgt bij ons in de buurt daar de kans niet voor. Of ik kom niemand anders tegen in het uitlaatgebied, of ze nemen de tijd niet eens om de honden elkaar even te laten begroeten. :confused:
En als hij dan een keer kan spelen is het natuurlijk feest. Het zou zo fijn zijn als hij elke dag een maatje heeft.

Na lang denken over wat we nou precies willen zijn we er uit. We willen graag een herplaatser, omdat een pup nu gewoon teveel tijd en energie zou kosten en omdat er zoveel honden zijn die een warm mandje zoeken.
En.......omdat het altijd is blijven kriebelen zijn we weer voor een Rottweiler gevallen. :oops: :D

Het is volgens zijn eigenaar een schat van een hond, 2 jaar oud en geen dominantie of agressie oid. Zijn dochters van 8 en 12 lopen er mee en hij is lekker enthousiast en wilt alleen maar spelen.
Dus nu willen we dit weekend gaan kijken of het klikt. Of Brego en Basco elkaar leuk vinden en of hij het bij ons zal bevallen.

Ik heb nu al de kriebels. :wave:
Leuk idee Jessica om een 2e hond erbij te willen nemen, dat zal Brego inderdaad helemaal geweldig vinden om altijd een "vriendje" om zich heen te hebben. :) Hopelijk is er die clic tussen jullie/Brego en Basco.
Succes komend weekend.
Afbeelding
Jess

Ollie, dat was zeker moeilijk. Ik wilde het maar niet zien, was in een soort van ontkenningsfase. Ik ben er niet zo van om dieren weg te doen, daar ga je gewoon voor.
Maar hij was zo gefrustreerd en kon geen seconde rustig zitten en dat ging ook ten koste van Brego en dus ook de jongens.
Heb er heel wat om gehuild toen we wisten dat hij bij ons niet meer gelukkig zou kunnen zijn.

Elisabeth, als ik de link aanklik geeft deze aan dat het onderwerp niet bestaat. Maar ben nu wel nieuwschierig.

Sascha, ik hoop het zo. Het zou zo fijn zijn voor Brego. Ik bel je wel als we hem mee naar huis kunnen nemen en het blijkt na een paar dagen echt goed te gaan.
Kunnen we gelijk weer even bijkletsen, is alweer veel te lang geleden door al die feestdagendrukte ed. :D

Dit is Basco trouwens, ik krijg straks nog betere foto's en een filmpje.
Maar die ogen, die blik. Ben daar voor gevallen. Ayla had zo'n lieve zachte blik en Gaia ook. Dat doet t m bij mij.
Afbeelding
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Oe wat spannend! Hoop dat het idd gaat lukken en ze vriendjes worden:) We lezen het wel weer he!!!
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Jess schreef:Ollie, dat was zeker moeilijk. Ik wilde het maar niet zien, was in een soort van ontkenningsfase. Ik ben er niet zo van om dieren weg te doen, daar ga je gewoon voor.
Maar hij was zo gefrustreerd en kon geen seconde rustig zitten en dat ging ook ten koste van Brego en dus ook de jongens.
Heb er heel wat om gehuild toen we wisten dat hij bij ons niet meer gelukkig zou kunnen zijn.
Dat lijkt me ook de goede instelling :wink: Maar soms gaat het gewoon echt niet en is een hondje op een andere plek beter op zijn plaats.

Wat een plaatje die Basco, weet je waarom hij weg moet bij zijn huidige eigenaar?
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Ik hoop voor jullie dat het klikt! En het is een prachtige hond hij kijkt zo lief en ondeugend!

Zelf wil ik er ook heel graag een 2e hond bij voor Ziva als maatje, maar dat gaat nog even duren ;)

Ben ook wel benieuwd waarom hij bij de andere eigenaar nu weg moet..
Plaats reactie