Joehoee loops!
-
Loesje's liefste
Joehoee loops!
Ons eerste nestje komt nu echt in zicht. Loes is loops geworden. Volgende week zullen we haar laten dekken door Sudeo Paris en dan gaan we duimen draaien opdat de natuur een hondje uhhh handje mee wil werken. Zo spannend! 
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Spannend! Maarre... volgende week dekken lijkt me vrij optimistisch
Het kán wel, als ze vroeg gedekt moet worden, maar voor hetzelfde geld is ze pas op dag 14 of 15 zover, of nóg later. Je gaat toch wel progesteron laten prikken?
In ieder geval is het wachten nu voorbij en gaat er echt iets gebeuren. En nu maar hopen op een goede dekking en een lekker buikje.
Hanneke
In ieder geval is het wachten nu voorbij en gaat er echt iets gebeuren. En nu maar hopen op een goede dekking en een lekker buikje.
Hanneke
-
Loesje's liefste
Hoi Hanneke,
Ik weet dat het langer zou kunnen, maar uitgaande van de gemiddelden hoop ik ergens eind volgende week af te reizen richting de gelukkige man! Uiteraard pas na de progesteronbepaling (en)..
Hoewel ik het nu al spannend vind wordt het daarna natuurlijk pas echt spannend. Ik hou jullie op de hoogte!
Ik weet dat het langer zou kunnen, maar uitgaande van de gemiddelden hoop ik ergens eind volgende week af te reizen richting de gelukkige man! Uiteraard pas na de progesteronbepaling (en)..
Hoewel ik het nu al spannend vind wordt het daarna natuurlijk pas echt spannend. Ik hou jullie op de hoogte!
-
honesto do campo verde
Oh, wat een mazzelkont ben jij
Wij zitten hier op het wachtbankje te wachten op Priska's loopsheid en als je ergens op zit te wachten...dan duurt het vaak heeeeeeeel lang.
Heel veel succes met je geplande nestje!!! Ik hou je topic in de gaten!
Hopelijk wordt onze Pris snel loops want Neelix kan vast niet wachten tot hij zn vriendinnetje mag dekken, hihi.
Wij zitten hier op het wachtbankje te wachten op Priska's loopsheid en als je ergens op zit te wachten...dan duurt het vaak heeeeeeeel lang.
Heel veel succes met je geplande nestje!!! Ik hou je topic in de gaten!
Hopelijk wordt onze Pris snel loops want Neelix kan vast niet wachten tot hij zn vriendinnetje mag dekken, hihi.
-
Loesje's liefste
Ha Amanda,
Ik heb je site even bekeken en begrijp dat e.a. misschien aardig samen op zal gaan. Leuk!
Neelix treft het, maar Priska heeft ook geen klagen
Dat worden vast heerlijke pups. En wat betreft het wachten.... da's voor een mooi doel dus ik hou mijn gemak (maar ik heb sinds tijden geen nagels meer over....)
Ik heb je site even bekeken en begrijp dat e.a. misschien aardig samen op zal gaan. Leuk!
Neelix treft het, maar Priska heeft ook geen klagen
Dat worden vast heerlijke pups. En wat betreft het wachten.... da's voor een mooi doel dus ik hou mijn gemak (maar ik heb sinds tijden geen nagels meer over....)