doggybed

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Zack en Tiesto

doggybed

Ongelezen bericht door Zack en Tiesto »

Ik heb gisteren een doggybed xtreme voor vooral Tiesto gekocht..dit is lekker dik, goed voor zijn spiertjes..wel een rib uit mijn lijf 70 euries voor een kussen en guess what; hij vind m tot nu toe niet fijn!! :oops:
Hij is natuurlijk nog vrij dik omdat hij nieuw is..
Iemand ervaring met dit kussen?
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

nee,geen ervaring ermee...
Maar zitten er van die kleine bolletjes in?
Als dat zo is,dan zou je er bolletjes uit kunnen halen zodat het kussen meer inzakt/vormt als hij erop gaat liggen.
Heb hier wel een kussen gehad met die bolletjes erin en daar wilden ze ook niet graag op liggen,tot ik de bolletjes er voor een deel uithaalde.
De bolletjes wel bewaren want daar kun je dan later,als het kussen te dun wordt,het kussen weer mee vullen! 8)
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

de kussens zijn gevukld met korrels he
vroeger haalde ik er wat uit om het minder te maken en dan gingen ze er wel op na verloop van tijd slinkt het wat dan deed ik de vulling er weer in misschien is dat een optie
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Buddy007 »

Dat had ik met Buddy in het begin ook, inderdaad wat eruit halen en dan ging het hier al beter. Nu ligt hij er heerlijk op.
Groetjes Lisanne
Zack en Tiesto

Ongelezen bericht door Zack en Tiesto »

Das een goeie ja, denk dat ik dat zo maar even doe en dan idd de bolletjes en cederhoutsnippers bewaren, zag gisteren dat zon navulzak bijna €15 was dus die ga ik zeker niet wegdoen! Tiesto heeft er vanmorgen even opgelegen, maar dan als een prins op de erwt zeg maar..hij lag in een gleuf en de rest kwam omhoog dus ik denk dat t kussen idd nu nog te dik is!!
Jan&Sanne

Ongelezen bericht door Jan&Sanne »

Wij haalden hier de bollletjes........vele malen goedkoper als de meeste bedrijven.

http://www.kussengigant.nl/contents/nl/ ... igant.html" onclick="window.open(this.href);return false;

I.v.m. de allergie van onze hond was het kussen met de bolletjes helaas niet meer geschikt en daarom hebben wij een Jolly Paws kussen laten maken. Wel prijzig maar ben zelf niet erg crea dus voor ons een uitkomst.

http://www.marionfeih.nl/jollypaws.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
honesto do campo verde

Ongelezen bericht door honesto do campo verde »

Deze kussen gingen bij ons maar 4 maanden mee...de binnenkant van de hoes, die het waterafstotend maakt is heel snel verteerd en scheurt. De kussen worden dan nat en gaan vreselijk stinken. Ook nodigt een bolletjes kussen uit tot opschudden (lees;graven!) en ze schuiven het hele huis door.

Nee voor ons geen kussens meer die stinken en verschuiven.
niiess

Ongelezen bericht door niiess »

Mijn joy heeft ook een extreme all wheater kussen met van die bolletjes
erin. ze ligt er afventoe zo uitgebreid op dat het wel lekker moet liggen :lol:

Ik heb erg goeie ervaringen met het kussen bij warm weer is het koel en in de winter is het lekker warm :)

Ook schijnt het super goed te zijn voor de spieren omdat het kussen naar het lichaam vormt.

[img][img]http://i1187.photobucket.com/albums/z391/niiess/IMG00086-20100531-1617.jpg[/img][/img]
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Ik heb twee bedden van dog's companion. Ze bevallen heel goed, Donna ligt er altijd op en wanneer wij logeerhonden hebben willen deze ook altijd op de kussens. Ze zijn wel duur, ik heb daarom lang geaarzeld om ze aan te schaffen, maar ze zijn het geld dubbel en dwars waard. Ik heb wel extra hoezen gekocht. Warm in de winter, koel in de zomer en snel droog en bij on stinken ze niet.
Plaats reactie