Faith van Nieuw Ossenwaard
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Karlien
- Speurneus

- Contacteer:
-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
-
mawo
- Middelgrote hondenneus

-
relaxrex
- Speurneus

- Contacteer:
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
Bedankt allemaal voor de condelances... Het is nog steeds onwerkelijk, denk nog steeds dat ze ff achter de trap ligt, maar dat ze zo wel de woonkamer in komt.
Bella heeft er ook veel moeite mee, wil niet bij mij komen.
Ze zeurt niet om eten, bedelt niet eens.
Gisteren ben ik een tijd bij Faith geweest om afscheid te nemen. Vanmorgen is ze individueel gecremeerd en heb haar vanmiddag mogen ophalen. Gisteren hebben we foto's uitgezocht en er wordt een prachtige beeld van haar hoofd gemaakt als urn. Of ze er in gaat weten we nog niet. Daarnaast wil ik haar dagelijks bij me dragen en heb gekozen voor een hanger waar een beetje as in gaat.
Zij heeft niet veel van mij geleerd maar ik vele malen meer van haar.
Een hond uit duizenden, misschien niet helemaal rastypisch in gedrag, maar zo'n geweldige super lieve hond. Mijn schaduw en ik. Mijn meissie.... Onbegrijpelijk!
@ Aniet, ik weet je te vinden.
Acute hartstilstand. Enige troost (misschien ooit eens) is dat ze geen pijn heeft gehad, dat ze gelukkig/vrolijk en actief was toen dit gebeurde. Nu helpt deze gedachte niet.yari schreef:Dus zomaar plots overleden, hartstilstand vermoedelijk?
Sjezus Deb....dat verwacht je toch niet...zo'n kerngezonde hond in topconditie...![]()
Bella heeft er ook veel moeite mee, wil niet bij mij komen.
Gisteren ben ik een tijd bij Faith geweest om afscheid te nemen. Vanmorgen is ze individueel gecremeerd en heb haar vanmiddag mogen ophalen. Gisteren hebben we foto's uitgezocht en er wordt een prachtige beeld van haar hoofd gemaakt als urn. Of ze er in gaat weten we nog niet. Daarnaast wil ik haar dagelijks bij me dragen en heb gekozen voor een hanger waar een beetje as in gaat.
Zij heeft niet veel van mij geleerd maar ik vele malen meer van haar.
Een hond uit duizenden, misschien niet helemaal rastypisch in gedrag, maar zo'n geweldige super lieve hond. Mijn schaduw en ik. Mijn meissie.... Onbegrijpelijk!
@ Aniet, ik weet je te vinden.
-
beau
- Middelgrote hondenneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer: