€75,-
nou das het hier niet waard met het gerag in de bagger en sloten,ik heb een jacht lijn en een dressuurhalsband met politie lijn.
lijntje en halsband kunnen in de biotex en schoon is het weer
neemt niet weg dat ze wel mooi zijn hoor
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Dragen jullie honden dan altijd een halsband? De mijne nooit. Tijdens het loslopen in bos en hei is een halsband gevaarlijk, heb ik altijd geleerd, en bij de jachttraining moet altijd álles af, ook de halsband. Daarom heb ik het liefst gewoon een jachttouwtje. Lekker goedkoop en simpel en stop je zó in je jaszak
Maar mooi zijn ze zeker, die halsbanden
Ik heb mn leren halsbanden bij Zooplus vandaan. Mooie banden en leren politielijnen hebben ze daar. 75 euro vind ik echt veels te duur voor een halsband, Max duikt alle sloten in en dna vind ik het zonde.
Laboriginals schreef:Dragen jullie honden dan altijd een halsband? De mijne nooit. Tijdens het loslopen in bos en hei is een halsband gevaarlijk, heb ik altijd geleerd, en bij de jachttraining moet altijd álles af, ook de halsband. Daarom heb ik het liefst gewoon een jachttouwtje. Lekker goedkoop en simpel en stop je zó in je jaszak
Maar mooi zijn ze zeker, die halsbanden
Hanneke
Yaartje draagt alleen een halsband als ze daadwerkelijk aan de lijn zit....en das bijzonder weinig..
Los vind ik het idd gevaarlijk ivm vast komen te zitten.
Maar toch heb ik ook een halsbanden-tic en inmiddels een erg ruime keuze...
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
Nee Dex draagt bijna nooit een halsband, behalve tijdens gehoorzaamheidscursus en een korte P&P. Neemt niet weg dat het wel leuk is om nieuwe halsbanden te kopen
Haha... echte vrouwen hè... kopen, kopen, kopen, gewoon voor de heb
Heb ik ook hoor, er liggen in mijn auto, thuis, in de dummytas, overal lijnen en als ik dan in de dierenwinkel een rek met leuke uitverkoopjes zie, kan ik het toch niet laten.
Van Hunter hebben ze nu een nieuwe serie jachtlijnen o.a. in een zeeeer mooie paarse kleur. Heb alweer staan kwijlen in de winkel, maar ik wil ook graag een mooie nieuwe halsband van eazydog met bijpassende lijn en een mooie nieuwe leren set en en en en.. kan weer eens niet kiezen.
Die van mij dragen thuis niets maar buiten wel! Ook als ze los zijn in het bos. Geen slip want dat is idd gevaarlijk. (al hebben ze nooit een slip om hoor! )
Maar heb pas nog gehad dat ze in Son bij het oude meer in een sloot terecht zijn gekomen met een hele stijle kant. Daar kwamen ze absoluut niet meer uit. En ook ik kon er nauwelijks bij. Kon er wel mee in springen,maar dan kwam ik er ook niet meer uit.En natuurlijk geen wandelaar in de buurt....
Heb ze toen bij de halsband kunnen pakken (daar kon ik nog net met heel veel moeite bij) en zo heb ik ze dus eruit getrokken. Anders ging het gewoon niet!
Ik was toen blij dat ze hun halsband aan hadden....
Die van mij heeft ook altijd een halsband om, alleen snachts of als we weg gaan doen we hem bij haar af.
Ze heeft nu een luxo, kost niet veel en toch super leuk!
Ben wel opzoek naar een mooi bredere leren band, zwart met leuke steentjes o.i.d!
p.s gelukkig hadden ze bij jou een halsband om bij de stijle sloot! Je moet er niet aan denken wat er anders gebeurd zou zijn.
ik pak maup altijd in haar nek als ze ergens niet uit kan. net achter haar schedel zeg maar, kun je ze vaak zo omhoog 'duwen'.
Ik heb ooit eens ergens een prachtige simpele leren halsband gezien, maar die was er toen niet in maupie's maat. Maar goed ook, want ze draagt toch niet vaak een halsband. Heb 2 nylon voor in de wijk en verder ook jachtlijntjes. Vind simpele halsbanden overigens meestal veel mooier dan met steentjes, dat is echt niet aan mij besteed
Halsbanden voor 114.-... Mijn buurvrouw heeft er eentje besteld, super mooi hoor! Verkeerde maat opgestuurd Dus dat is nog eventjes wachten..
Ja, halsbanden kriebelen bij mij. Ik ben altijd op zoek naar mooiere
King heeft een mooie leren bruine met versiersel, een rode lijn en een penning met een rood pootje erin