Ze was veel te jong om nu al te gaan
Faith van Nieuw Ossenwaard
-
Ingrid
- Speurneus

- Contacteer:
Ik kom hier nog maar zelden op het forum, maar ik kwam ergens het berichtje tegen, dat Faith ineens overleden is.
Voor haar is een prachtige dood geweest, alleen natuurlijk veel te vroeg. Heel veel sterkte met het verwerken van het plotselinge verlies van Faith!
Voor haar is een prachtige dood geweest, alleen natuurlijk veel te vroeg. Heel veel sterkte met het verwerken van het plotselinge verlies van Faith!
Groetjes van Ingrid en lebbers van Trisha en Yasmine

-
retriever resort
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
marina
- Grote hondenneus

Faith van nieuw Ossenwaard
Heel veel strekte met het verlies van je kanjer.
-
maria1
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
Dit heb ik ook op de Hyves neergezet.
Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de condelances voor Faith.
Er zijn geen woorden voor alleen verdriet. Ik probeer mijzelf voor te houden dat ze absoluut geen pijn heeft gehad en dat ze blij was. Voor haar beter, voor mij minder.
Ik heb van Faith's fokker prachtige bloemen gekregen. Bedankt Lianne ook van je compliment!
Naast veel telefoontjes, sms-jes, e-mails, berichten op de hyves en een lieve kaart van de GG-wedstrijdmensen, hierdoor werd voor mij duidelijk dat Faith bij velen hun hart had gestolen.
Bedankt voor alle troost die ik hieruit kan putten!
Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de condelances voor Faith.
Er zijn geen woorden voor alleen verdriet. Ik probeer mijzelf voor te houden dat ze absoluut geen pijn heeft gehad en dat ze blij was. Voor haar beter, voor mij minder.
Ik heb van Faith's fokker prachtige bloemen gekregen. Bedankt Lianne ook van je compliment!
Naast veel telefoontjes, sms-jes, e-mails, berichten op de hyves en een lieve kaart van de GG-wedstrijdmensen, hierdoor werd voor mij duidelijk dat Faith bij velen hun hart had gestolen.
Bedankt voor alle troost die ik hieruit kan putten!
-
borisboef
Lieve Deborah,
Wat verschrikkelijk zeg, voor jullie. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. wat moeten jullie geschrokken zijn. Zo te zien had Faith al vel harten gestolen, Ik ken jullie niet maar hij heeft mijn hart ook al gestolen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verdriet.
Heel veel liefs Rachel
Wat verschrikkelijk zeg, voor jullie. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. wat moeten jullie geschrokken zijn. Zo te zien had Faith al vel harten gestolen, Ik ken jullie niet maar hij heeft mijn hart ook al gestolen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verdriet.
Heel veel liefs Rachel