Ik hoop dat het alweer een beetje over is, maar ik krijg nog wel af en toe een gemene blik toegeworpen. De reden? Lees maar
Gisteren, het leek zo een prachtige dag te worden, eentje waarvan je denkt, vrouwtje pakt der buzzzie en we gaan weer lekker op pad, Dat doet ze altijd als het hard regent, das onze tijd zegt ze dan, overal rust in het bos, en geen mooi weer wandelaars

En ja daar kwam het buzzie voor rijden, en wat schetst mijn verbazing

ik mocht alleen mee

Nou dat wil ik wel he kwalitietime met mijn zwabber

Ik mocht plaatsnemen, voor een wel behoorlijke lange rit, ik dacht dit word een echt feestje voor mij alleen
Plots stopten we, ik maakte me klaar voor de jump, das altijd leuk, bench open en je jumpt zo het bos in

NOUUUUUU toen begon mijn ellende, niks een jump, gelijk de riem om en een of ander gebouw in, het leek me nog wel gezellig daarzo hoor, er waren meer hondjes, dan ga je toch al gauw aan een binnenbad denken he om te zwemmen

Er kwam een hele aardige dame aan, ik dacht al das vast de badjuf, nou voor dat ik het wist kreeg ik een prik in mijn bil, en na ongeveer 10 minuutjes gingen mijn lampjes bijna uit, en vrouwtje moest ook nog lachen, omdat ik van die lodderoogjes kreeg zei ze

Nog weer later werd ik meegenomen, ik was zo raar he, alles draaide en deed, en ja hoor daar lag ik ineens , er moesten foto's gemaakt worden, ik probeerde nog te lachen, maar mijn lipjes deden niet meer mee

toen mocht ik weer naar zwabber toe, en ik heb geslapen totdat ik thuis was, en nu, nu ben ik zo woest op der he

wat nu wandelen, je word gewoon knock out gemaakt
Ze probeerde vanmiddag wel te slijmen met een extra lange wandeling, maar ik vertrouw der niet meer, zwabbers zijn gemeen
Dus nu weten jullie waarom poezz zo boos op me is

ik slijm het wel weer goed hoor