Op 12 maart organiseren Actief met Inzicht en Op stap met de hond samen een workshop steppen met je hond.
In de workshop Steppen met je hond leer je eerst zelf hoe je moet steppen. Je leert de steptechniek en krijgt oefeningen om vol zelfvertrouwen op de step te staan. Pas als jij het steppen beheerst, komt de hond in beeld. Stap voor stap maakt de hond kennis met de step. Elke hond leert op zijn eigen manier en eigen tempo samen met jou te steppen. Aan het eind van de workshop zijn jullie ongetwijfeld enthousiast over deze manier van samen in beweging zijn!
Wij willen ook graag meedoen. Er zijn 2 workshops een om 10.00 h en een om 14.00 h. Ik ga er maar van uit dat jullie om 10.00 h gaan i.v.m. de
te verwachten lekkere lunch ????
Jutta schreef:Wij willen ook graag meedoen. Er zijn 2 workshops een om 10.00 h en een om 14.00 h. Ik ga er maar van uit dat jullie om 10.00 h gaan i.v.m. de
Gezellig Jutta. En inderdaad doen wij om 10.00 uur mee en gaan ook lekker lunchen.
Jammer Saskia dat jij en Lina niet meekunnen. Dan was het pas echt een Almeers feestje geworden
Jutta schreef:Wij willen ook graag meedoen. Er zijn 2 workshops een om 10.00 h en een om 14.00 h. Ik ga er maar van uit dat jullie om 10.00 h gaan i.v.m. de
Gezellig Jutta. En inderdaad doen wij om 10.00 uur mee en gaan ook lekker lunchen.
Jammer Saskia dat jij en Lina niet meekunnen. Dan was het pas echt een Almeers feestje geworden
Ja, vind het ook jammer, maar je weet het he? Alles voor de flyball.
Ik sluit me hierbij aan
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz