Hier staan ze elkaar uit te dagen.

Lekkere konijnenkeuteltjes.

Tjonge jonge, moet dat nou weer.

Bieke was al weggelopen en Yentl dacht: Ik kijk nu echt niet meer.

Wat een lekker moddersnoetje hè. Om op te vreten.

Dat mag je best vragen, hoor.Charella schreef:Mooie foto's zeg!![]()
![]()
Wat is dat apparaatje aan de halsband van Bieke? Ben niet nieuwsgierig hoor
Dat heb je goed, hoor. Vooral de paden tussen het riet vind ik heerlijk. Het gekwaak van de eenden. De hele lange asfaltpaadjes vind ik iets minder, wat saaier,en je moet toch ook opletten of er geen fietsers aankomen, maar gelukkig gaan de honden dan heel netjes naast me lopen. Alhoewel, gisteren kwam ik haast niemand tegen, en vooral niet op de paden tussen het riet.doggie schreef:Dat ziet er uit als het egboetswater, of heb ik het mis??
Daar kun je idd heerlijk wandelen.
Mooie foto's hoor
Bedankt voor je uitleg! Ik had het nog nooit gezien, maar wel handig voor als het poepvreten inderdaad zo extreem is! Goed dat het helptLabje schreef:Dat mag je best vragen, hoor.Charella schreef:Mooie foto's zeg!![]()
![]()
Wat is dat apparaatje aan de halsband van Bieke? Ben niet nieuwsgierig hoor![]()
Het poepvreten van Bieke werd zo ontzettend extreem, dat ik haar haast niet meer los kon laten.
Dus net voor kerst de band maar weer eens opgezocht. Ik heb hem vroeger bij Quincy ook gebruikt.
Je kunt hem vergelijken met een antiblafband. Ik kan hem op afstand bedienen. Als ze bij een drol is en haar bek opendoet om een hap te nemen, kan ik haar op dat moment direct corrigeren.
Er komt een sissend geluidje uit, een spray met een pufje vloeistof, waar ze dan van schrikt en onmiddellijk stopt.
Dus geen stroomband of zo, hoor. Dit kan geen kwaad en ik hoef hem nu haast helemaal niet meer te gebruiken. Ze houdt hem nog een tijdje om voor het geval ze een terugval krijgt.
Yentl eet ook wel, maar die corrigeer ik nu maar met m'n stem of ik houd haar aan de lange lijn. Maar eigenlijk gaat het met Yentl ook wel goed, alleen konijnenkeuteltjes zijn erg favoriet.