Keukenkastjes

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
kate
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Keukenkastjes

Ongelezen bericht door kate »

Weet niet of de vraag hier helemaal thuis hoort, maar toch.
Wij moeten nog een pup krijgen, maar iedere keer als ik het keukenkastje (met schoonmaakmiddelen) opentrek vraag ik mij of een hond dit ook zou kunnen. Nu denk ik dat honden heel veel kunnen, zeker als er iets uitdagends te vinden is.. :twisted:
Hebben jullie een soort van kinderslot ofzo op de keukenkastjes of maak ik me zorgen om niets..
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik wel, maar mijn lab heeft van de katten afgekeken hoe je deurtjes openmaakt en doet dit ook te pas en te onpas. :evil: Zowel op de koelkast als op de voorraadkast zitten schuifjes, de keukenkastjes volstaan met magneten.
De meeste andere mensen met labs hier in de buurt hoeven niet zulke extreme maatregelen te nemen.

O ja, de prullenbak is verzwaard en redelijk dog-proof :D sinds ie hem steeds omver trok als ik weg was.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Mijn honden hebben nog nooit een kastje opengemaakt. De katten ook niet trouwens. Ik zou het eerst maar afwachten hoe de pup zich gaat gedragen.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Die van mij heeft wel een keer een kastje open gekregen en daar stond o.a koelvloeistof in. Ik bespaar je het verhaal maar ben nog nooit zo geschrokken. Vanaf nu staat alles wat chemisch is hier achter slot en grendel.
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Het is zeker verstandig om je huis puppyproof te maken als de pup komt. Dus inderdaad kijken wat eventueel gevaarlijk kan zijn voor de pup. Bijvoorbeeld losse snoeren, kostbare of onvervangbare spullen op puphoogte, de kattenbak, de tuinvijver, ik heb zelfs weleens een afschuwelijk verhaal gehoord van een pup die zichzelf had opgehangen in een luxaflexkoordje! Maar keukenkastjes openmaken zullen niet veel pups uit zichzelf doen. Wij hebben ooit een (volwassen) hond gehad die de kamerdeuren kon openmaken, zelfs omdraaien van de klinken hielp niet. Vandaar dat er nu op alle deuren beneden draaiknoppen zitten. De hond in kwestie is al overleden, maar de knoppen zitten er nog :D

Hanneke
hobie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door hobie »

Keukenkastjes doet Joeki toch niet open. Wel de rest van het huis op handen en voeten onderzocht :D
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

wij hebben nu een traphekje voor de keuken 8)
need i say more? :twisted: :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Guus zit nu nog in de bench als we weg zijn, maar als hij straks los in huis mag blijven, gaat de deur naar de keuken dicht. Hij staat eigenlijk altijd alleen maar met zn snuit tegen het kastje waar zijn botten liggen en dus niks giftigs is, maar toch.. een hond en een fles bleek ofzo... ik moet er niet aan denken!
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Ik zou het zelf even in de gaten houden, bij mij is de pup zowieso nooit los als ie alleen is. Bij mij is ie zowel snachts en als overdag wanneer ik weg ben in de bench. Zodat ik inderdaad zie wat meneer onderneemt als hij zn gangetje gaat in huis en zo kan ik er ten alle tijden op inspelen
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

roef schreef:wij hebben nu een traphekje voor de keuken 8)
need i say more? :twisted: :D
Daar deed Max niet moeilijk over, die sprong er doodleuk overheen :? en zelfs na verhoging met een bezemsteel kwam ik Houdine tegen in de keuken. Vandaar de sloten overal op. En voor de afvalbak ga ik morgen een magneet halen..Dat werkt dus niet naar behoren.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
kate
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door kate »

Wij hebben een keuken en kamer ineen zeg maar (open keuken dus), dus dat zou wel een heeeel groot hekje moeten zijn... 8)
Nu zal de pup in principe nooit alleen door het huis scharrelen, maar toch liever het zekere voor het onzekere. Dus ik denk dat we alle schoonmaakmiddelen etc maar gana verplaatsen naar een heeele hoge plank.

We hebben een logeerhond gehad en die vond in de tuin, onder de grond een elektriciteitskabel van de buitenlampen etc, die kabel was doormidden voordat wij uit onze stoel konden springen, dus... een gewaarschuwd mens telt voor 2 haha
Plaats reactie